بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

دانلود تحقیق آماده قالب word با عنوان اتصال به سازه ۴ ص

ـ اتصال به سازه : درمواردی که دیوار چینی درمجاورت ستون های فلزی یا بتنی قرار گیرد باید دیوار به نحو مناسب به سازه متصل گردد . دراین گونه موارد میلگردی به قطر حداقل 8 میلیمتر و

 

 

 طول 500 میلیمتر در فواصل هریک متر , ستون فلزی را به صورتی که 350 میلیمتراز میلگرد درداخل ملات دیوار چینی قرار گرفته و بقیه به ستون جوش شده است , به دیوار آجری متصل می نماید .

چنانچه سازه بتنی باشد , د رهر متر طول ,‌دو عدد شاخک U شکل از میلگرد 10 به طول 600 میلیمتر که هر بازوی آن 250 میلیمتر طول داشته باشد وبقیه به صفحه فولادی که به همین منظور درجداره سازه بتنی پیش بینی شده است جوش شده , درداخل ملات دیوار چینی قرار می گیرد .

ـ پیش بینی باز شو: چنانچه دیوار آجری محل عبورکانال و یانور گیر و ورودی در آن در نظر گرفته شده است باید با پیش بینی لازم دیوار چینی به اجرا در آید و از تخریب دیوار پس ازچیدن جلوگیری به عمل آید , قطعات اضافی مانند چار چوب در و پنجره و نعل درگاه نیز درهنگام دیوار چینی باید به صورت همزمان به اجرا در آیند .

ـ شرایط محیطی : عملیات بنایی با آجر دردرجه حرارت کمتر از 5 درجه سانتیگراد مجاز نیست و در شرایط آب و هوایی سرد , دیوارهای تازه چیده شده باید با پوشاندن و گرم کردن محافظت شوند .

ـ نگهداری : ملات موردمصرف در آجر چینی در شرایط متعارف باید برحسب نیاز , حداقل تا 3 روز مرطوب نگه داشته شود واز خشک شدن آن جلوگیری به عمل آید .

درهنگام دیوار چینی بایدمندرجات آئین نامه ها طرح ساختمان ها در برابر زلزله رعایت شود.

نماسازی آجری


همانگونه که قبلا گفته شد مهم ترین بخش استفاده از آجر در ساختمان اجرای نماهای آجری می باشد . برای طراحی نماهای آجری به علت قابلیت های شگفت آور و همچنین تنوع رنگ و بافت آن الگوهای متنوع و بی شماری قابل طراحی و اجرا می باشند که هر یک جلوه خاصی به ساختمان خواهند داد . با استفاده از زمینه طراحی نماهای آجری ابتدا الگوی مادر تنظیم میشود و سپس شکل آجرچینی در طول دیوار به دست می آید . الگو بر اساس طول یک کله و یک راسته آجر به علاوه دو عرض بند کشی درطول ودر عرض بر اساس یک عرض آجر به علاوه یک عرض بند کشی تنظیم می گردد . برای مثال اگرطول و عرض آجر جمعا برابر 325 وعرض هر بند کشی 10 میلیمتر باشد , طول هر خانه الگو 335 و عرض آن مساوی ارتفاع آجر به علاوه ی یک عرض بند کشی است که برابر 65 می گردد .

متن کامل را پس از پرداخت وجه می توانید دانلود نمایید.لطفا مشخصات خواسته شده را جهت پیگیری پرداخت دقیق وارد نمایید.

نوع فایل : word  فایل زیپ شده

تعداد صفحات 4

حجم :  8   kb

مبلغ قابل پرداخت 10000  ریال

پس از پرداخت موفق وجه به صورت خودکار به صفحه دانلود هدایت می شوید و می توانید فایل را دانلود کنید در صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی :

ایمیل :

موبایل :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد