چکیده
به طور کلی باید بدانیم که هر درس بدون توجه به ماده، موضوع و کلاس درس مربوطه، بر یک عده اصول روان شناختی مبتنی است و میزان موفقیت معلم در تدریس یا آموزش با مقدار اطلاعات و تجارب علمی وی درباره این اصول، رابطه مستقیم دارد
کلید واژه
آموزش ، پرورش ، تدریس
مقدمه
علی(ع): «بهترین امیران، امیری است که بر هوای نفس خویش حکومت کند.»
مدیر خوب مدیری است که مومن و متقی بوده و الگوی مناسبی از ظر رفتار برای سایر کارکنان و دانشآموزان مدرسهاش باشد.
مدیر باید از پشتکار، اعتمادبهنفس، حسن خلق و اراده لازم برخوردار باشد.
مدیر خوب باید یکایک کارکنان مدرسهاش را بشناسد و ازخصوصیات و حتی مشکلات آنان آگاهی داشته و کوشش کند از هرفرد به تناسب استعداد، ذوق و توانمندی علمی و تجربی،در امور آموزشی و پرورشی مدرسه استفاده نماید.
مدیر خوب بهموقع صحبت میکند، بیشتر گوش میدهد و حتی به نظر میرسد که در مورد اظهارنظرهای معلمان میاندیشد و به آنها اهمیت میدهد.
او با اهدا مدرسهاش آشناست و همه کوششهایش در این جهت است که از همه امکانات مدرسه برای تحقق این اهداف استفاده نماید.
مدیر خوب هر چه میگوید بدان عمل میکند و سعی داردبه وعدههایش عمل کند.
مدیر موفق سعی دارد از طرق ممکن در کارکنان مدرسه روحیه مثبت ایجاد نماید و تلاش او در این است که کارکنان مدرسه احساس کنند که تبعیض در مدرسه وجود ندارد.
متن کامل را پس از پرداخت وجه می توانید دانلود نمایید
نوع فایل : word فایل زیپ شده
تعداد صفحات 60
حجم : 100 kb
مبلغ قابل پرداخت 60000 ریال
پس از واریز وجه به صورت خودکار به صفحه دانلود هدایت می شوید در صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید
http://nyfiresh.blogsky.com