بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

دانلودکارآموزی آماده قالب word با عنوان کارآموزی واحد تمرین معلمی 22 ص

گزارش مشاهده محیط فیزیکی و برآورد نیروهای انسانی

مشخصات مدرسه‌ای را که اینجانب مریم کمال‌زاده گیلانی در آن واحد تمرین معلمی 1 خود را کارآموزی کردم، به شرح زیر است:

نام واحد آموزشی بنده مدرسه راهنمایی تحصیلی دخترانه بنت‌الهدی الصدر 1 می‌باشد که کد آموزشی آن 20819003 است.

محل استقرار آن در لاهیجان، خ امیرشهید، خیابان استقلال و تلفن آن 2236210-141 می‌باشد.

 

 

وضعیت مدرسه مستقل و یک آموزشگاه عادی دولتی (دو نوبته) است.

مساحت مدرسه‌ی مذکور به صورت تفکیک شده به قرار زیر است:

کل زمین مدرسه 25/2197 مترمربع و طبقه‌ی هم کف آن 773 مترمربع. کل زیربنا مدرسه 1097 مترمربع، تعداد طبقات آن (2 طبقه)، تعداد کل اتاق و سالن آن 23 باب و مساحت کل اتاق و سالن 631 مترمربع می‌باشد. در این مدرسه 3 اتاق اداری به مساحت کل 54 مترمربع و 1 آزمایشگاه به مساحت 24 مترمربع، یک کتابخانه به مساحت 24 مترمربع، یک سالن اجتماعات به مساحت 96 مترمربع، 2 اتاق سرایداری به مساحت 36 مترمربع، 9 سرویس بهداشتی یه مساحت 3/26 مترمربع و سالنی به مساحت 15 مترمربع (کریدور) دارد.

در این مدرسه 14 اتاق به کلاس درس اختصاص یافته است که مساحت کل آنها 384 مترمربع می‌باشد. به طور تقریبی البته بعضی از کلاس‌های که بنده در آنها حضور یافته‌ام، 8×5 مترمربع با ارتفاع 5/2 متر و با نورگیر چپ با 2 پنجره‌ی بزرگ در سمت چپ کلاس به طول و  عرض 2 متر، با پرده‌های سبز و آبی در کلاس‌های مختلف.

این کلاس‌ها تخته سیاهی به طول و عرض 1×2 متر به رنگ سبز داشتند و مهتابی‌های آنها دردو ردیف و هر ردیف 3 عدد دوقلو کارگذاشته شده بودند. البته برق تامین کننده کل ساختمان مدرسه برق 3 فاز است. دیوارهای کلاس با دو رنگ طوسی و سفید نقاشی شده بودند که تقریباً 5/1 متر نزدیک به سقف رنگ سفید و 1 متر پایین‌تر به رنگ طوسی بود. 

تعداد دانش‌آموزان کل مدرسه 465 نفر و در کلاس‌هایی که من حضور داشتم، کلاس اول «د» 31 نفر، کلاس دوم «الف» 29 نفر، کلاس دوم «ج» 35 نفر و کلاس سوم «ب» 36 نفر دانش‌آموز داشتند.

البته تعداد دانش‌آموزان در کلاس‌ها متغیر بود و دلیل آن حجم متغیر کلاس‌ها، ترتیب قرار گرفتن دانش‌آموزان بر حسب حروف الفبا، نوسان دانش‌آموزان از لحاظ جمعیتی در هر پایه است.

گرمای موجود در هر یک از کلاس‌های درس را یک دستگاه بخاری گازسوط 8000 تامین می‌کند و ضمناً خنک کردن هوا را در فصل بهار (خردادماه) پنکه‌های نصب شده در کلاس‌ها سبب می‌شوند.

ترتیب قرارگرفتن میز و نیمکت‌ها در هر کلاس به این ترتیب است که نیمکت‌ها به سه ردیف اول و سوم هر ردیف 7 نیمکت و ردیف وسط به تناسب جمعیت کلاس‌ها از 2 تا 4 ردیف چیده شده‌اند.

در این مدرسه که می‌رفتم، بعضی از نیمکت‌ها چوبی بوده‌اند، البته ردیف‌های جلو و ردیف‌های عقب فلزی و بزرگتر بودند و البته افرادی که بر روی ردیف‌های جلوتر نشته‌اند، نسبت به افراد ردیف‌های عقبی ریزجثته‌ بودند. این‌گونه چیدن میز و نیمکت‌ها، باعث می‌شود که دانش‌آموزان در وضعیت راحت‌تر جسمی و روحی قرار گیرند و اثر مثبتی در یادگیری آنها دارد.

امکانات ورزشی و تفریحی دانش‌آموزان این مدرسه در حد معمولی یعنی 2 عدد سبذ بسکتبال و 1 عدد تور والیبال و 2 عدد میز پینگ‌پنگ، چند عدد توپ والیبال و بسکتبال و راکت تنیس، 2 عدد راکت بدمینتون همراه با توپ آن و 3 عدد طناب بازی و شطرنج است که البته در حیاط مدرسه به ورزش می‌پردازند و محوطه‌ای سربسته برای روزهای برفی و بارانی نداشتند.

وسایل کمک‌آموزشی این مدرسه البته برای تمامی دانش‌آموزان فقط 1 تلویزیون و  1 دستگاه ویدئو همراه با فیلم‌های آموزشی و البته ضبط صوت و چند عدد نوار قرآن و زبان انگلیسی.

برای تدریس هم معلم تنها از تخته سیاه و گچ رنگی و سفید و تخته ‌پاک‌کن استفاده می‌کرد که این تخته سیاه با نیمکت جلویی 1 متر فاصله داشت و بچه‌های دو نیمکت جلو از گرد و خاک پاک‌ کردن تخته سیاه رنج می‌بردند. البته به نظر من اگر به جای تخته سیاه در کلاس‌ها از وایت‌برد استفاده می‌شد، بسیار بهتر بود، چون هم تمیزتر و هم بهداشتی‌تر بود. 

متن کامل را پس از پرداخت وجه می توانید دانلود نمایید.لطفا مشخصات خواسته شده را جهت پیگیری پرداخت دقیق وارد نمایید.

نوع فایل : word  فایل زیپ شده

تعداد صفحات 22 

حجم :  26   kb

مبلغ قابل پرداخت 25000  ریال

پس از پرداخت موفق وجه به صورت خودکار به صفحه دانلود هدایت می شوید و می توانید فایل را دانلود کنید در صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی :

ایمیل :

موبایل :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد