بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

دانلود تحقیق آماده قالب word با عنوان تیر اهن 6ص

فصل اول

مقدمه:

تیر عمیق بتنی مسلح مطتبق تعریفی که در آیین نامه ها و مقالات مختلف آمده است به تیری گفته می شود که نسبت ارتفاع مقطع به طول دهانه  در آن بزرگتر از حد معمول باشد. البته توجه به این نکته ضروری است که ضخامت در اینگونه تیرها (عرض مقطع) دو برابر ارتفاع مقطع ناچیز است

 

 

یک تیر بتنی مسطح با این شرایط در صورتیکه بار خارجی و عکس العمل تکیه گاهی قرار گیرد، دارای کرنش مسطح 0صفحه ای) می باشد.

تیرهای بتن مسلح، با توجه به نسبت دهانه به ارتفاع و نیز نسبت دهانه برشی به ارتفاع، به دو دسته تیرهای کم عمق با نسبت زیاد دهانه به ارتفاع و تیرهای عمیق با نسبت اندک دهانه به ارتفاع طبقه بندی می شوند. زیاد بودن نسبت عمق به دهانه تیرهای عمیق در مقایسه با تیرهای معمولی موجب افزایش مقاومت در برابر برش خارجی می شود. این افزایش بیشتر ناشی از عملکرد قوس فشاری می باشد. بنابراین انتظار می رود که مقاومت اسمی برشی در تیر عمیق بسیار بیشتر از تیر معمولی باشد.

برای طراحی تیرهای عمیق، بیشتر از روش تحلیل برشی استفاده می شود. مقدار و فاصله میلگرد برشی افقی و قائم در تیرهای عمیق، بطور قابل توجهی با تیرهای معمولی اختلاف دارد. رفتار تیرهای عمیق با تیرهایی که دارای ابعاد معمولی هستند، تفاوت عمده دارد و در تحلیل، طراحی و جزئیات آرماتوربندی آنها باید توجه خاصی به عمل آورد. عوامل زیادی مانند نسبت طول دهانه به ارتفاع مقطع، نوع تکیه گاهها، میزان فولاد مصرفی، نوع بتن و نوع بارگذاری در رفتار تیرهای عمیق اأثیر زیادی دارند و کلیة این عوامل، دلیل اصلی رفتار غیرخطی اینگونه تیرهاست.

کاربرد تیرهای عمیق بتنی عمیق بتنی مسلح بسیار زیاد است که در اینجا به چند مورد آن اشاره می کنیم. از جمله کاربرد آن در اسکله های دریایی، دیوارهای برشی، در ساختمانهای بلند برای ازدیاد فاصله بین ستونها یا دالهای تا شده 0دالهای پلیسه ای) می باشد. همچنین رفتار اعضای بتنی باربر دریچه های سد بتنی به علت ارتفاع زیاد تیغه و بار زیاد و عرض کم تیر، بصورت تیر عمیق می باشد.


بطور کلی تیرهای عمیق به سه دسته تقسیم می شوند:

الف) تیرهای عمیق دو سر ساده

ب) تیرهای عمیق دو سر گیردار

ج) تیرعای عمیق پیوسته

متن کامل را پس از پرداخت وجه می توانید دانلود نمایید.لطفا مشخصات خواسته شده را جهت پیگیری پرداخت دقیق وارد نمایید.

نوع فایل : word  فایل زیپ شده

تعداد صفحات 6

حجم :  8   kb

مبلغ قابل پرداخت 10000  ریال

پس از پرداخت موفق وجه به صورت خودکار به صفحه دانلود هدایت می شوید و می توانید فایل را دانلود کنید در صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی :

ایمیل :

موبایل :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد