بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

دانلود تحقیق آماده در قالب ورد با عنوان بازنگری تحقیق خمیرسازی بیوشیمایی و بیومکانیکی ۱۷ ص

عملیات قارچی روی تراشه‌های چوب قبل از خمیرسازی مکانیکی موجب ذخیره انرژی برق و بهبود خواص استحکام کاغذ و کاهش محتوای pitchآن می‌شود عملیات قارچی برروی گیاهانی غیر جوبی مفید است و  pitch آن را کاهش می‌دهد و از سولفیت،

 

 

 ارگانوسولو و تجزیه تولید خمیر کاغذ استفاده می‌گردد. نتایج مقدماتی با خمیر کاغذ یبوکر افت امیدوار کننده است ولی یک ارزیابی عمیق لازم می‌باشد نتایج آزمایشات تراشه چوب اخیراً در آزمایشگاه محصولات جنگلی در مقایسه با موارد بدست آمده توسط بیوراکتورهای مقیاس آزمایشگاه جالب بودند اقتصاد فرآیند جالب هستند و فرآیند با خمیر کاغذ موجود و کارخانجات مربوط با مقدار تغییرات انطباق دارد. صنعت خمیر کاغذ از روش‌های خمیرسازی شیمیایی با ترکیبی از اینها برای تولید خمیرهای دارای ویژگی‌های مطلوب استفاده می‌کنند خمیرسازی مکانیکی شامل استفاده از نیروی مکانیکی برای جداکردن الیاف چوب است. فرآیندهای مکانیکی تولید بالا می‌باشند( تا 95%) و کاغذ دارای قابلیت چاپ عالی می‌باشد. این فرآیندها براساس روش مصرف انرژی الکتریکی هستند و کاغذ دارای استحکام کمتر محتوای pitch بالاتر و سرعت برگشت رنگ بالا( زردشدن کاغذ) در مقایسه با فرآیندهای شیمیایی می‌باشدخمیرسازی شیمیایی شامل استفاده از مواد شیمیایی برای تجزیه لیگنین دیواره‌های سلول جوب و انتشار الیاف پرسلولز است. فرآیندهای خمیرسازی شیمایی خمیرهای دارای استحکام بالاتر را تولید می‌نماید ولی این فرآیندها تولید کمی دارند40 تا 50 % و خیلی پرهزینه می‌باشند. بیوپایپ کردن عملیات برروی مواد لیگنوسلولزی با قارچ‌های تجزیه کننده لیگنین قبل از خمیرسازی دارای پتانسیل برای غلبه‌کردن بر بعضی از مشکلات همراه با روشهای خمیرسازی شیمیایی و مکانیکی می‌باشد متن زیر به شرح و تحقیق خمیرسازی بیوشیمایی و بیومکانیکی و یافته‌های اصلی می‌پردازد.

خمیرسازی بیومکانیکی چوب:

پس زمینه استفاده از قارچهای پوسیدگی(مفید) برای لیگنین‌زدایی بیولوژیکی چوب شاید توسط لاوسون و استیل از شرکت خمیر و کاغذ ویرجینیای غربی در نظر گرفته شود. این محققان یک بررسی مقالات را منتشر کردند که درباره تجزیه قارچی لیگنین می‌باشد در دهه 1970 اریکسون از آزمایشگاه محصولات جنگلی سوئد یک بررسی جامع را انجام داد که نشان داد که عملیات قارچی می‌تواند منجر به صرفه‌جوئیهای انرژی و بهبودهای استحکام برای خمیرسازی مکانیکی شود. آن تحقیق‌ها یک سری مقالات رامنتشر کرد که به تجزیه قارچی درباره لیگنین اشاره دارد. اگر چه این تحقیق با مشکلات محدودی مواجه بود ولی آگاهیهای با ارزشی را فراهم کرد عمل‌آوری خمیر مکانیکی درشت با آنزیم‌هایی از قبیل سلولازها و همی سلولازها  قبل از تصفیه نیز منجر به صرفه‌جویی‌های انرژی الکتریکی و بهبود خواص استحکام کاغذ شده است. جزئیات می‌تواند در مقالات متعددی یافت شود مقالات ذکر شده در این بازنگری نشان می‌دهد که عملیات قارچی برروی تراشه‌های چوب برای خمیرسازی مکانیکی می‌تواند فواید گوناگونی داشته باشد یک ارزیابی جامع خمیر‌سازی در 1987 در آزمایشگاه محصولات جنگلی تحت نظر کنسرسیوم بیوپایپ انجام گرفت.کنسرسیوم شامل FPL دانشگاه‌های میسنوتاوویکانکین به 22 شرکت خمیر و کاغذ خاتمه می‌یابد. هدف کلی عبارت از ارزیابی جامع فن اقتصادی پیش عملیات قارچی را خمیرسازی مکانیکی برای صرفه‌جویی انرژی و یا بهبود استحکام کاغذ بود. تحقیق کنسرسیوم توسط تیم‌های تحقیقاتی مختلفی انجام گرفت. در این مقاله ما برروی تحقیق انجام شده توسط تیم‌های مهندسی و خمیر و کاغذ کار کردیم و یافته‌های اصلی در بخش‌های بعدی شرح داده می‌شوند.

متن کامل را پس از پرداخت وجه می توانید دانلود نمایید.لطفا مشخصات خواسته شده را جهت پیگیری پرداخت دقیق وارد نمایید.

نوع فایل : word  فایل زیپ شده

تعداد صفحات 17

حجم :  14   kb

مبلغ قابل پرداخت 30000  ریال

پس از پرداخت موفق وجه به صورت خودکار به صفحه دانلود هدایت می شوید و می توانید فایل را دانلود کنیددر صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی :

ایمیل :

موبایل :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد