بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

دانلود نمونه گزارش کارورزی در مدرسه ۱۲ ص

وضعیت مکان آموزشگاه  : 

ساختمان آموزشگاه از سمت غرب در مجاورت خیابان 10 متری   می باشد ومقابل آموزشگاه  منازل مسکونی وجود دارد در قسمت شرقی میدان میوه و تره با ر اسلام شهر  می باشد در جنوب ساختمان مدرسه ی راهنمایی نمونه دولتی سید رضی واقع است .

 

 

باتوجه به موقعیت  آموزشگاه ، مشکل خاصی از نظر تولید صدا یا آلودگی بهداشتی برای دانش آموزان وجود ندارد و موقعیت مکان آموزشگاه مناسب است . 

وضعیت کلی ساختمان : 

درب ورودی  در قسمت غربی ساختمان و  رو به خیابان 10متری  واقع شده است ودارای دودرب در کنار هم است که درب کوچک به ابعادm 2×m1  برای رفت و آمد دبیران و دانش آموزان در نظر گرفته شده است و درب بزرگ به ابعاد m2×m2 جهت ورود و خروج اتومبیل ها تعبیه شده است . بالای درب ورودی تابلوی مدرسه نصب شده است که از ورق فلزی است و نام مدرسه با رنگ روغن روی آن نوشته شده  است . 

 کف حیاط از آسفالت نرم پوشیده شده است  و دارای  دو مجرای  خروج  آب  جهت  هدایت   آبهای  جاری  از جمله آب باران می باشد  

در سمت چپ و کنار درب ورودی اتاق نگهبانی قرار دارد در ضلع جنوب غربی  حیاط سرویسهای بهداشتی و آبخوری تعبیه شده است .در ضلع جنوب شرقی حیاط سرایداری به همراه ساختمان بوفه ( تعاونی ) قرار گرفته است . پارکینگ خودرو ها در ضلع شمالی واقع در  پشت ساختمان قرار دارد . 

یک مخزن آب استوانه ای شکل که بدنه ی آن به رنگ پرچم ایران رنگ آمیزی شده است ودر ارتفاع 5متری قرارداردچشم انداز خاصی داشته و نشان از قدمت طولانی آموزشگاه دارد .ودر حال حاضر از آن استفاده نمی شود. چهار سطل زباله در گوشه و کنار حیاط تعبیه شده است . 

 در ضلع جنوبی ساختمان سکوی اجرای مراسم صبحگاهی و پرچم برافراشته بربالای میله  به چشم می خورد . 

دیوار های حیاط با نقوش زیبایی از مناظر طبیعت طراحی شده است و در بعضی قسمتها ی دیوار سخنانی از بزرگان با رنگ روغن  نقش بسته است . ساختمان با توجه به قدمت 32 ساله دارای بافت قدیمی است . 

 نمای ساختمان با سیمان زبره به رنگ سبز کم رنگ پوشیده شده است . 

تقسیم  فضاها و پلان  ساختمان به گونه ای خاص و متفاوت از ساختمانهای آموزشی  حال حاضر می باشد. جلوی درب ورودی  ساختمان ، تراسی به ابعاد m7×m3 وجوددارد و دارای ستونهایی به ابعادcm40×cm40 می باشد وسطح آن به اندازه دو پله از سطح حیاط بالاتر است . 

در طبقه ی هم کف آموزشگاه ، دفتر مدیر ، اتاق معاونت ، اتاق رایانه جهت  امور دفتری ، سرویس بهداشتی کارکنان ، آبدار خانه ، اتاق دفترداران ، دفتر دبیران ، کتابخانه ، اتاق ورزشی ، اتاق تکثیر و سه کلاس درس وجود دارد . در طبقه ی  اول ، نماز خانه ، آزمایشگاه و 6 کلاس درس دایر است . 

بررسی موارد 


حیاط 

فضاهای سبز : محوطه حیاط فاقد هرگونه فضای سبز می باشد و لازم است که در کنار ه های دیوار حیاط به فاصله های معین درخت کاشته شود و همچنین در قسمتهایی از محوطه  باغچه هایی  که دارای  گل و چمن باشد تعبیه گردد. سرویسهای بهداشتی : در جنوب غربی حیاط احداث شده است و به مساحت 17 متر مربع می باشد نمای ساختمان آجری است و عایق پشت بام، مدت مدیدی است که  قیر و گونی شده است  و نیاز به ایزوگام دارد . تعداد 8 سرویس بهداشتی وجود دارد . دیوار های داخلی آن با کاشی به رنگ زرد و به  ابعاد cm20×cm20 به ارتفاع 2 متر پوشیده شده است . درب دو سرویس بهداشتی  شکسته است   و  نیاز  به تعمیر  دارد  با  توجه  به  آمار  دانش آموزان  که 246 نفر  می باشند  بطور تقریب  برای هر 30 نفر  دانش آموز یک سرویس بهداشتی وجود دارد که با توجه به آمار استاندارد برای هر50 نفر  یک سرویس بهداشتی ،  این امکانات  بسیار مناسب است . 

آبخوری : تعداد 9 شیر آبخوری در خارج از ساختمان سرویسهای بهداشتی قرار دارد که  3 شیر آبخوری  نیاز به تعمیر دارد . در کنار شیر های آبخوری لوله کشی مایع دستشویی تعبیه شده است ودارای مخزنی به گنجایش  20 لیتر می باشد . 

زمین بازی : دارای یک زمین بازی فوتسال به ابعاد m 40 × m 20 در حیاط  قراردارد و دروازه ها فاقد تور می باشد زمین والیبال به ابعادm 9×m18 درجنوب حیاط مجاور سرویسهای بهداشتی است زمین والیبال خط کشی شده و دارای تور می باشد. 

 پارکینگ : رو باز بوده و به مساحت 72 متر مربع در پشت ساختمان واقع شده است و دارای در ب اختصاصی   به ابعاد m 2×m2  می باشد . 

ساختمان 

سرایداری  :  ساختمان در جنوب شرقی حیاط به مساحت 60 متر مربع واقع شده اشت ودارای یک حیاط اختصاصی 40 متر مربعی می باشد که تعدادی درخت بلند درمحوطه ی  آن  وجود دارد ساختمان دارای 2 اتاق ، آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و حمام  می باشد و آبگرم کن حمام  از نوع گازی دیواری می باشد .سیستم سرمایشی ساختمان از نوع  کولر آبی است که در پشت بام نصب شده است ودارای دو کانال جریان هوا می باشد . دیوار ها و سقف دارای درز و ریختگی نمی باشد . رنگ آمیزی دیوار های داخلی  به رنگ آبی کم رنگ است  ،رنگ چهار چوب به رنگ زرد است رنگ درب ها سبز است و  رنگ سقف  سفید از نوع پلاستیک  است پایین دیوارها قرنیز  10 سانتی متری به کار رفته است . نگهبانی  :  اتاقی به ابعاد m2×m 5/2 می باشدکه در کنار درب درودی  ساختمان قرارداردو بنای آن  آجری بوده و با روکش سیمانی پوشش داده شده است دیوار ها و سقف دارای درز و ریختگی نمی باشد . سقف آن به اندازه ی 70 سانتی متر  دارای بالکن است داخل اتاق فاقد هر گونه امکانات  می باشد . 

بوفه  :  اتاقی به ابعاد  m2×m 2  می باشد که به قسمت شمالی  ساختمان سرایداری  متصل شده است دارای یک پنجره است  برروی دیوار های آن مناظر طبیعی با رنگ روغن طراحی شده است و رنگ دیوار های داخلی آن آبی کم رنگ است . اداره ی آن به عهده ی سرایدار است . موتور خانه : در زیرزمینی به ابعاد m6×m 5/3     قرار دارد زیر زمین در شمال شرقی ساختمان در زیر دفتر مدیریت واقع است ونوع سوخت آن گازی می باشد   . 

 اداری 

اتاق مدیریت :  این اتاق در طبقه هم کف در کنار راه پله  قرار دارد دارای 

ابعاد m 5/3 × m6   است و ارتفاع سقف و ارتفاع آن 3 متر است دیوارهاو سقف  سالم بوده و هیچگونه درز و ریختگی وجود ندارد . 2 پنجره در به ابعادm 2× m 5/2   است پنجره ها دارا ی پرده از نوع لوردراپه به رنگ آبی کم رنگ می باشدارتفاع پنجره ها از کف زمین 1 متر است . 

که اندازه ی مناسب آن 60 الی 70 سانتی متر می باشد سطح کلی پنجره ها 10 متر مربع و سطح کلی دیوار ها 57 متر مربع است دیوار زیرپنجره ها  به اندازه ی 20سانتی متر  دارای تو رفتگی می باشد که درآن رادیاتور های شوفاژ تعبیه شده است . لوله های شوفاژ در پایین دیوار ها قرار دارد . پوشش دیوار ها اندود گچ می باشد و پایین دیوار ها قرنیز 10 سانتی متری به رنگ کرم  به کار رفته است . پوشش  کف اتاق موزاییک  بوده و قابل شستشو است رنگ دیوارهااز نوع روغنی مات به رنگ  آبی پوشیده شده است ، 

متن کامل را پس از پرداخت وجه می توانید دانلود نمایید.لطفا مشخصات خواسته شده را جهت پیگیری پرداخت دقیق وارد نمایید.

نوع فایل : word  فایل زیپ شده

تعداد صفحات 12

حجم :  29   kb

مبلغ قابل پرداخت 20000  ریال

پس از پرداخت موفق وجه به صورت خودکار به صفحه دانلود هدایت می شوید و می توانید فایل را دانلود کنیددر صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی :

ایمیل :

موبایل :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد