بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

دانلود تحقیق آماده قالب word با عنوان معماری میر میدان معمار مفهوم گرای ایران ۲۲ ص

 میر میدان

آموزش معماری در دستان هادی میر میدان

معماری کهن تا امروز میر میدان

معمار مفهوم گرا : سید هادی میرمیران 

نگاهی به آثار میر میدان

ایده های معماری میرمیدان

دکترای معماری در ایران

 

 

زندگینامة میر میدان

سید هادی میرمیران متولد ۱۳۲۳ و فارغ التحصیل رشته معماری از دانشکده  هنرهای زیبا در سال ۱۳۴۷یکی از معماران مولفی است که در سال های اخیر درمرکز توجه بسیاری از محافل حرفه ای و آکادمیک معماری قرار گرفته است.  نام او به عنوان یکی از برجسته ترین معماران معاصر ایران در کنار نام کسانی  قرار می گیرد که تلاش می کنند با نوعی برداشت ازمعماری سنتی ایرانی  معماری جدیدی را رقم بزنند که هم پاسخی به مسائل جامعه مدرن باشد و  هم نوعی تداوم در ارتباط با معماری گذشته ایران را بتوان در آن مشاهده کرد.  میرمیران معتقد بود: «... به رغم کثرت تنوع و پیچیدگی بناها، اصول، مبانی و  الگوهای نسبتاً معدودی در طول زمان به اشکال مختلف در این معماری به کار  گرفته شده اند... تکامل معماری ایران بیشتر بر تعالی این اصول، مبانی و الگوها  استوار بوده است تا ایجاد آنها.آیا نمی توان در معماری امروز ایران نیز به همان  اصول، مبانی و الگوها پرداخت و آنها را در جریان یک فرآیند خلاق تکامل بخشید...؟» و آثار معماری میرمیران جست و جویی تازه برای خلق فضاهایی نو بر مبنای  برداشت هایی از معماری سنتی ایران است. همین ویژگی او را در کنار معمارانی  قرار می دهد که می توان آنان را معماران دوران گذار ایران نامید، چرا که به تعبیر  دکتر جهانبگلو، اعتبار جست وجوی نسبت تازه ای با زمان، حلقه های میانی  معاصر بودن هستند.



آموزش معماری در دستان هادی میر میدان

● آموزش معماری و برخی از مسائل آن در ایران که هادی میر میدان بنیان آین مبحث را پیگیری کرد و امروزه ما با استفاده از دست نوشته های وی به نظرات وی در ارتباط معماری را بیان می کنیم :

مسئله نخست: تعریف معماری

هر رشته دانشگاهی به‌صورت بنیادی باید براساس اهداف و نیازهای مشخصی شکل گیرد تا بتوان در طی آن متخصصان و افرادی را آموزش داد و تربیت کرد که بخشی از نیازهای جامعه را برآورده سازند.

عوامل گوناگونی در شکل‌گیری هدف یا اهداف آموزشی هر رشته مؤثر است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، نیازهای عینی و ملموس جامعه می‌باشد، به نحوی که می‌توان اظهار داشت بسیاری از رشته‌های دانشگاهی در دنیای معاصر براساس نیازهای موجود یا آتی جامعه شکل می‌گیرند یا توسعه می‌یابند.

متن کامل را پس از پرداخت وجه می توانید دانلود نمایید.لطفا مشخصات خواسته شده را جهت پیگیری پرداخت دقیق وارد نمایید.

نوع فایل : word  فایل زیپ شده

تعداد صفحات 22

حجم :  56   kb

مبلغ قابل پرداخت 25000  ریال

پس از پرداخت موفق وجه به صورت خودکار به صفحه دانلود هدایت می شوید و می توانید فایل را دانلود کنیددر صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی :

ایمیل :

موبایل :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد