بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

دانلود تحقیق آماده قالب word با عنوان مطالعه استنتاجی کتاب مقدس ۳۰ ص

در مورد این راهنما

این راهنما در طول سالهای متمادی کار با هزاران کشیش و خادم کلیسا در فیلیپین ، توسط کشیش دان فینفورک فراهم آمد . طراحی راهنما به گونه ای اسث که رهبران کلیسا می ثوانند بدون نیاز به سایر منابع ، نظیر کثابهای ثفسیر ، کثابهای مطالعه و نظایر آنها که در کثابخانه های کشور های جهان سوم کمثر یافث می شوند ، شیوه درسث مطالعه کثاب مقدس را فرا گیرند . 

 

 

با داشثن ثرجمه خوبی از کلام،  شرکث کنندگان آموزشهای مناسب را برای شناخث چگونگی مطالعه ، ثفسیر وکاربسث کلام خداوند می بینند . با بهره گیری از روش مطالعه استنتاجی  کتابمقدس ، چهره حیاث بخش آیه های الهی بار دیگر آشکار می گردد . مطالعه استنتاجی  کثابمقدس ، شیوه ای کامل و اصولی از مطالعه کلام اسث . راهنمای حاضر برای ثعلیم همه علاقه مندان به آموختن روش موثر کلام خدا ، کاربرد دارد . این اثر در بسیاری از کشورها به کار می رود و تا کنون به بیش از بیست و پنج زبان ترجمه شده است . 

در مورد نویسنده 

کشیش دان فینفورک در کلیسای " اتحاد مبلغان مسیحی " در ردلند کالیفرنیا پرورش یافت . او بعدها به مدرسه کتابمقدس سیمپسون پیوست . پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه ردلند ، او برای مدت شش سال در کالج Inter Varsıty Chrıstıan Fellowshıp 

به آموزش مطالعه استنتاجی  کتابمقدس مشغول بود . پس از آن آغاز به خدمت خداوند در کلیسا نمود و در طول این دوران در پنج کلیسا خدمت کرد . در سه تا از این کلیساها کار وی راه اندازی و آماده سازی کلیسا بود . آخرین کلیسای محل خدمت وی Calvary Chapel of Bannıng                        در بنینگ بود . 

در 1985 ، دان و خانواده به فیلیپین مهاجرت کردند و در آنجا او Intensıve Care Mınıstrıes  را بنیان نهاد . او نیاز فراوان به آموزش کشیشهای محلی در خصوص نحوه مطالعه کتابمقدس را دریافت . روش مطالعه استنتاجی  کتابمقدس موفقیت چشمگیری داشت و فراگیری آن آسان و سریع بود . در 1991 به ایالات متحده بازگشت و کوتاه زمانی پس از آن در کشورهای زیادی آغاز به فعالیت نمود . در دوازده سال گذشته روسیه (پس از سقوط کمونیست ) به مرکز توجه بدل شده است . ICM ده کارمند روس دارد که در مناطق گوناگون فعالیت می کنند . دان در منتون کالیفرنیا با همسرش دبی و کوچکترین پسرش آرن زندگی می کند . دان و دبی سه فرزند دیگر به نام های ناتان ، لیلا و کوری دارند . دان مسافرتهای زیادی به کشورهای جهان سوم می کند.

Intensıve Care Mınıstrıes

ایمان نامه

1 - ما اعتقاد داریم که محبت خداوند برای همه نوع بشر است و از همین رو ، او عیسی مسیح را فرستاد تا برای گناهان انسان ، روی صلیب بمیرد و اینکه او در روز سوم رستاخیز نمود . 

بنابراین : ما بخشایش گناهان و پروردگار زنده را اعلام می کنیم . 

2- ما ایمان داریم که " تمامی کتب از الهام خداست و به جهت تعلیم و تنبیه و اصلاح و تربیت در عدالت مفید است ، تا مرد خدا کامل و بجهت هر عمل نیکو آراسته شود ." ( دوم تیموتاوس 3-16 و 17 )

 بنابراین : ما بر تعلیم کلام تاکید می کنیم . 

3 - ما ایمان داریم " خداوند بخشید به برخی رسولان و معلمان تا در بدن مسیح مقدسین را برای کار خدمت پرورش دهند ، باشد که تا در او ترقی نمایند " ( افسسیان 4: 11- 16 ) 

بنابراین : ما مردان برکت یافته را می جوییم و آنان را مجهز می کنیم تا کلام را آموزش دهند . 


4- ما ایمان داریم به بازگشت خداوند و نجات دهنده ما ، عیسی مسیح .


 بنابراین : ما میرویم و رهروان را در میان همه ملتها پرورش می دهیم . 


5  -ما ایمان داریم که همه در بدن مسیح یک تن هستیم حتی با وجود گوناگونی های زیاد در کلیسای او ، از طریق کار روح القدس همه ما در مسیح یک هستیم . 


بنابراین : ما سعی می کنیم که یگانگی روح را نگاه داریم . 


هدف نامه

 Intensıve Care Mınıstrıes بنا گذاشته شد تا کشیشان و خادمان مسیح را برای خدمت مجهز نماید . ما دو هدف داریم : 

آموزش چگونگی مطالعه کلام خداوند و

تشویق آنها برای تغذیه روح مردم شان از طریق مطالعه روشمند کتابمقدس . 

هدف ما تنظیم برنامه های آموزشی در کشورهای مختلف است تا به این مقاصد نایل گردیم .

سمینار در یک نگاه

1- روایت و داستان 

ایده های اصلی را از متن انتخاب کنید

2- رساله ها

3- امثال 

4- غزلها

5- نبوت 

متن کامل را پس از پرداخت وجه می توانید دانلود نمایید.لطفا مشخصات خواسته شده را جهت پیگیری پرداخت دقیق وارد نمایید.

نوع فایل : word  فایل زیپ شده

تعداد صفحات 30

حجم :  130   kb

مبلغ قابل پرداخت 42000  ریال

پس از پرداخت موفق وجه به صورت خودکار به صفحه دانلود هدایت می شوید و می توانید فایل را دانلود کنیددر صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی :

ایمیل :

موبایل :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد