بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

دانلود تحقیق آماده قالب word با عنوان سقف کاذب رشته عمران ۹ ص

کارتن پلاست وسیله ی مناسب برای سقف کاذب

 قدیم ترها واژه کارتن تنها در مورد ورقه هایی به کار می رفت که به طور کامل از بافتی کاغذی ساخته شده بودند و تنها وجوه تفاوت آنهارا می شد در جنس و رنگ همان ماده اولیه، یعنی کاغذ

 

 

 مشاهده کرد. این ورقه ها در ضخامت ها و ابعاد گوناگون ساخته می شدند و به تناسب مقاومتی که از آنها انتظار می رفت، مورد استفاده قرار می گرفتند. عمده موارد استفاده از کارتن نیز به صنایع بسته بندی محدود می شد. امروزه اما نسل جدیدی از کارتن ها وارد بازار شده اند که با تنوع بسیار بیشتری در شکل، رنگ، ابعاد و کارایی، باعث تسهیل بسیاری از کارها شده اند. حتما شما هم در جاهای مختلف با کارتن پلاست  ها مواجه شده اید یا حداقل اسم آنها را شنیده اید و می خواهید بیشتر با ویژگی ها و کاربردهای آنها آشنا شوید. پیش از هر چیز در مورد این اجناس باید گفت با توجه به اینکه شکل این ورقه ها دقیقا شبیه به خویشاوندان کاغذی شان است، آنها را کارتن نامیده اند و از آنجا که ماده اولیه اصلی آنها پلاستیک است، پسوند پلاست را نیز به آن افزوده اند تا بتوان تفکیک دقیقی بین این دسته و کارتن های کاغذی یا مقوایی قائل شد.  نحوه ساخته شدن این ورقه ها چندان پیچیده نیست؛ اگر سری به یکی از کارخانه های ساخت کارتن پلاست بزنید، خواهید دید که دستگاه ساخت آن شامل چند بخش عمده است. در بخش ابتدایی، دانه های پلاستیک که در رنگ های مختلف تقسیم بندی شده و آماده تبدیل به هر شکلی هستند، داخل دستگاه ریخته می شوند. در اولین مرحله، این دانه ها به وسیله حرارت ذوب می شوند تا بتوانند شکل پذیر شده و در قالب جدیدی قرار گیرند.  پلاستیک مذاب بنا به میزانی که قابل تنظیم است و بستگی به ابعاد و گرماژ (میزان وزن در مترمربع) دارد، روی صفحه های متحرک دستگاه که به صورت نوار نقاله هستند، ریخته می شود و از زیر غلتک هایی که دقیقا به اندازه ضخامت مورد نظر برای کارتن پلاست با صفحات متحرک فاصله دارند، رد می شود. این فرآیند باعث می شود که مایع مذاب پلاستیک در تمام سطح صفحه به صورت یکسان پخش شده و به صورت یک ورقه صاف و همگن از زیر غلتک خارج شود. در مراحل بعدی ورقه کارتن پلاست در حالی که به طرف قسمت برش حرکت می کند، سرد می شود و حالت جامد به خود می گیرد. ساختار دستگاه به گونه ای است که عرض ورقه کارتن پلاست نیز کاملا قابل تنظیم است. همانگونه که قبلا نیز اشاره شد، ضخامت این ورقه را نیز می توان به راحتی و به دلخواه تنظیم کرد. در بخش های بعدی ورقه یکپارچه کارتن پلاست در ابعاد مورد نظر برش می خورد و آماده حمل و نقل به محل مصرف می شود. البته در پاره ای موارد این ورقه ها به صورت رول نیز قابل تهیه هستند و در اندازه های طولی بلندتر تولید می شوند.  کارتن پلاست ها بسته به نوع ماده اولیه مورد استفاده می توانند رنگ های گوناگونی داشته باشند. در بعضی موارد نیز مخلوط کردن دو یا چند ماده اولیه با رنگ های گوناگون به تولید کارتن پلاست های چندرنگ منجر می شود.  

متن کامل را پس از پرداخت وجه می توانید دانلود نمایید.لطفا مشخصات خواسته شده را جهت پیگیری پرداخت دقیق وارد نمایید.

نوع فایل : word  فایل زیپ شده

تعداد صفحات 9

حجم :  155   kb

مبلغ قابل پرداخت 13000  ریال

پس از پرداخت موفق وجه به صورت خودکار به صفحه دانلود هدایت می شوید و می توانید فایل را دانلود کنیددر صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی :

ایمیل :

موبایل :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد