بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

دانلود تحقیق آماده قالب word با عنوان برنامه سالانه مدیران ابتدایی ۱۹ ص

 برنامه سالانه دبستان

                                               به نام خدا 

مدرسه یک سازمان با مجموعه هدفمند است که هدف اصلی آن آموزش و تربیت دانش آموزان تعریف شده است اما هر واحد آموزشی می تواند بر اساس دیدگاه مدیریتی حاکم بر آن و به اقتضای شرایط و ویژه گیهای خاص خود اهدافی را در دستور کار خود قرار دهد و برای رسیدن به این اهداف با تکیه بر امکانات مادی و منابع انسانی برنامه هایی را تدوین و به مرحله اجرا گذارد.

قطعا برنامه ریزی بعنوان امری ضروری و اجتناب ناپذیر در هر سازمانی وجود دارد که این برنامه ها در آموزش و پرورش

 

 

 بصورت جزیی و اجرایی و زمانبندی شده در قالب برنامه سالانه و تقویم اجرایی قابل ارائه است . برنامه ریزی واحد آموزشی گرچه به امکانات انسانی و مادی مجموعه بستگی دارد اما اساس آن را نگرش مدیریتی تشکیل  می دهد که این نگرش در دبستان حاج نصراله فتحی باغبادران همواره بر پایه اصل کرامت انسانی استوار است و سعی در اداره مدرسه به صورت مشورتی و احترام به عقاید تمامی کارکنان ، دانش آموزان و اولیای آنها در راستای قوانین دین مبین اسلام و اهداف کلی آموزش و پرورش دارد .

لازم به یاد آوری است که امروزه برنامه ریزی به عنوان مهم ترین وظیفه مدیران آموزشی به شمار می آید. برنامه ریزی در یک مفهوم کلی عبارت است از فرآیند تعیین و تعریف اهداف سازمانی و تدارک دقیق و پشاپیش اقدامات و وسایلی که تحقق اهداف را میسر می سازد. در حقیقت، برنامه ریزی تفکر و تهیه نقشه برای گذر از وضع موجود و رسیدن به موقعیت مطلوب در آینده است.

لذا در سال تحصیلی 88-1387 که تقارن بهار علم و معرفت با بهار قرآن را به دنبال دارد ، بر آن شدیم تا با کمک کلیه کارکنان مدرسه و انجمن اولیا و مربیان همانند سالهای گذشته برنامه سالانه و تقویم اجرایی مدرسه حاج نصراله فتحی باغبادران را تهیه نموده و سعی کنیم در طول سال تحصیلی آن را ملاک عمل خود قرار دهیم هر چند از آنجا که کار آموزش و پرورش چون با روح و جسم آدمی سر و کار دارد در شرایط مختلف نمی تواند خیلی پایبند برنامه و اصول تعریف شده باشد چون هر لحظه و در هر شرایطی نیاز ویژه به خلاقیت و نوآوری در برخورد با مسائل و مشکلات وجود دارد و این موضوع کار برنامه ریزی را بسیار دشوار می کند و حتی ممکن است در مواقعی دست یابی به اهداف تعریف شده بسیار سخت و ناممکن شود ولی با تمام این مشکلات نمی توان منکر اصل کار شد و داشتن برنامه سالانه و تقویم اجرایی جزء لاینفک مدیریت هر سازمانی خصوصاً مدرسه خواهد بود هر چند مجبور باشیم در طول سال بندهایی را به آن اضافه و یا کم کنیم ، به هر حال ما سعی نمودیم با مشخص کردن اولویتهای کاری خود و شناخت فرصتها و تهدیها در شرایط و موقعیت موجود و جو حاکم بر مدرسه برنامه سالانه و تقویم اجرائی دبستان حاج نصراله فتحی باغبادران را در سه بخش : 1- آموزشی 2- پرورشی و تربیت بدنی 3- اداری و مالی تهیه نموده  و به تصویب شورای مدرسه برسانیم و انشاء ا... بتوانیم آن را به خوبی اجرا نماییم .

متن کامل را پس از پرداخت وجه می توانید دانلود نمایید.لطفا مشخصات خواسته شده را جهت پیگیری پرداخت دقیق وارد نمایید.

نوع فایل : word  فایل زیپ شده

تعداد صفحات 19

حجم :  38   kb

مبلغ قابل پرداخت 24000  ریال

پس از پرداخت موفق وجه به صورت خودکار به صفحه دانلود هدایت می شوید و می توانید فایل را دانلود کنیددر صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی :

ایمیل :

موبایل :

نظرات 1 + ارسال نظر
banoo شنبه 21 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 16:33 http://www.salamsaman.ir

با سلام و ارزوی سلامتی


انجمن سلام سامان با هدف حمایت از وبلاگ نویسان و نویسندگان از شما

وبلاگ نویس عزیز دعوت می کند.شما میتونید در بخش ها و موضوعات

مختلف و مرتبط با وبلاگ خودتون مطلب پست و لینک وبلاگتون کنید.

همچنین میتونید وبلاگ خودتون رو تو قسمت وبسایت های مفید لینک

کنید ما وبلاگ شما رو به 400 سایت معتبر معرفی خواهیم کرد...

شما همچنین میتونید از انجمن کامپیوتر و نرم افزار براحتی و توی چند دقیقه بدون

نیاز به دانلود برنامه برای وبلاگ خود لوگو و آرم طراحی کنید و توی

وبلاگ قرار بدید.

موفق و موید باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد