بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

دانلود تحقیق آماده قالب word با عنوان استرس و فشارهای روانی در محیط کار- رشته روانشناسی ۳۵ ص

چکیده

مقدمه

فشار عصبی در محیط کار

مدیریت بر فشارهای روحی محیط کار

سندرم زدگی از کار

چگونه فشارهای روانی را کنترل کنیم

چرا در محیط کار خود را دلتنگ و افسرده احساس می کنید

 

 

با کنترل خشم از  کار و زندگی لذت ببریم

استرس را چگونه دفع کنیم

تنش محیط کار پزشکان را دچار افسردگی می‌کند

منابع

چکیده

خانواده یک سازمان است و مقررات گوناگون حاکم بر هر خانواده ممکن است خانواده را دچار تعارض نماید. مؤسسات اموزشی,اداری و حتی خوابگاههای دانشجویی به عنوان یک سازمان,قوانین و مقررات خاصی را دارند که ممکن است فرد را در رعایت و عمل به انها دچار مشکل نموده و بر وی استرسی وارد نمایند.ارتباط با افراد و شخصیت های  گوناگون از جمله افراد  پرخاشکر و عصبانی و یا افرادی که دچار مشکلات شخصیتی هستند می توانند از جمله عوامل اجتماعی ایجاد کننده در بروز فشار روانى باشند.خلاصه مشکلات جسمانی خود فرد و اشتغال ذهنی فردى از جمله عواملی هستند که استرس را برای فرد به همراه می اورند.








مقدمه

اقدام در کاستن استرس های زیان بار قبل از آن که بر سلامت شما تأثیر بگذارند، بسیار مهم است. اگر احساس می‌کنید که کارهایتان زیاد است و دارید کلافه می شوید، دست از کار بکشید و چند نفس آرام بکشید تا آرامش خود را بازیابید. به مدت یک روز از کارهای روزانه و امور خانه و خانوادگی و هرچه که بر شما فشار وارد می کند، دست بکشید. این روز را فقط به انجام کارهایی اختصاص دهید که موجب آرامش شما می شود و احساس خوبی را برایتان فراهم می آورد. این کار می تواند موجب کاهش خطری شود که سلامت شما را تهدید می کند. 








فشار عصبی در محیط کار

فشار عصبی در افراد عارضه‌ای است که سلامت جسمی و فکری فرد را به مخاطره می‌اندازد. فشار عصبی زمانی به وجود می‌آید که بدن بیشتر از حد معمول از توانایی‌هایش استفاده می‌کند. عوارض فشار عصبی برای افراد، خانواده‌ها، جامعه و سازمان هایی که ممکن است از «فشار عصبی» رنج ببرند زیان‌بار است.

شناسایی علایم:

علایم فیزیکی برخی از علایم فشار عصبی ممکن است تهدیدی برای زندگی باشند( نظیر فشار خون بالاو بیماری قلبی). از علایمی که کمتر زندگی را تهدید می‌کنند می‌توان از بی خوابی، احساس خستگی مداوم، سردرد، خارش پوست، نامنظم شدن سیستم گوارشی، زخم معده، ورم معده، بی اشتهایی، زیاده خوری و گرفتگی عضلات نام برد. بسیاری از این عوارض بلافاصله بعد از یک جریان تنش‌زا به وجود می‌آیند. فشار عصبی علایم دیگری دارد که زودتر نمایان می‌شوند( برای مثال حالت تهوع، نفس تنگی یا خشکی دهان).  علایم روانی علایم روانی فشار عصبی شامل تند مزاجی، حملات زهر دار عصبی، از بین رفتن قوای جسمی، کم شدن احساس شادی و ناتوانی در تمرکز روی ساده‌ترین کارهای روزمره است.

متن کامل را پس از پرداخت وجه می توانید دانلود نمایید.لطفا مشخصات خواسته شده را جهت پیگیری پرداخت دقیق وارد نمایید.

نوع فایل : word  فایل زیپ شده

تعداد صفحات 35

حجم :  50   kb

مبلغ قابل پرداخت 30000  ریال

پس از پرداخت موفق وجه به صورت خودکار به صفحه دانلود هدایت می شوید و می توانید فایل را دانلود کنیددر صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی :

ایمیل :

موبایل :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد