بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

دانلود گزارش کاراموزی معماری ۲۰ ص

فصل اول: پیاده کردن نقشه

     قبل از پیاده کردن نقشه روی زمین، اگر زمین ناهموار بود یا دارای گیاهان ودرختان باشد باید نقاط مرتفع ناترازی که مورد نظراست برداشته شده ومحوطه ازکلیة گیاهان وریشه هاپاک گردد  .  پس از مشخص شدن محل ساختمان وتهیة نقشة آن ،اولین مرحله از کار اجرایی پیاده کردن نقشه است.

 

 

معمولاً نقشه را با توجه وبرداشت از پلان پی کنی پیاده می نماید . برای پیاده کردن نقشه حداقل  می بایست یکی از اضلاع ساختمان وامتداد آن رانسبت به امتداد موجود در منطقه نظیر بر خیابان ، رودخانه ، ابنیة قدیمی و ... مشخص نمود . با پیاده کر د ن یک ضلع ساختمان وبا توجه به امتداد تعیین شده ، ابتدا وانتهای آن میخ کوبی می شود . در نتیجه طول یا عرض ساختمان.(ضلع AB ) مشخص می گردد.

. با استفاده از گونیای بنائی و ریسمان ومتر ، ضلع AB  را عمود بر BC بدست می آوریم چنانچه منطقه وسیع باشد برای استخراج زوایای90 درجه بهتر است از رابطة اضلاع مثلث قائم الزاویه 3 -   4 - 5   را بدست می آید.

رپر

      با توجه به اینکه هر نقطه از ساختمان نسبت به سطح زمین دارای ارتفاع معینی می باشد که باید در طول مدت اجرا در هر زمان قابل کنترل باشد . برای جلوگیری از اشتباه ، قطعة بتنی با ابعاد دلخواه در نقطه ای دورتر از محل ساختمان می سازند به طوری که در موقع گودبرداری ویا پی کنی به آن آسیب نرسد  و در طول مدت ساختمان ، تمام ارتفاعات را با آن می سنجند که به  این قطعة      بتنی اصطلاحاً رپر گویند  در بعضی ساختمانهای کوچک روی  اولین قسمتی که  ساخته می شود  مانند اولین ستون  علامتی می گذارند وبقیة ارتفاعات را نسبت به آن می سنجند.


فصل دوم: گودبرداری، پی کنی وپی سازی

گودبردای 


گودبرداری معمولاً با وسایلی مانند بیل مکانیکی یا لودر صورت می گیرد ودر صورت محدودیت زمین یا در دسترس نبودن ماشین آلات، این کار با وسابل دستی مانند بیل وکلنگ وفرغون انجام می گیرد.

خاک را با شیب مناسب  برداشته و با کامیون به خارج محوطه  حمل می گردد .شیب دیوارهای محل گودبردار ی : برای جلوگیری از ریزش دیواره های محل گود برداری به داخل ، معمولاً خاک  برداری طوری صورت می گیرد که دیواره های کناری گود ،دارای شیب ملایمی باشد.


پی کنی:


پی کنی در ساختمان به دو منظور انجام می گیرد:

    دسترسی به زمین بکر : با توجه به اینکه کلیه بار ساختمان بوسیلة دیوارهایاستونها به زمین منتقل می شوددرنتیجه ساختمان باید روی زمینی که قابل احتمال بوده وقابلیت تحمل بار ساختمان را داشته باشد بنا گردد . برای دسترسی به چنین زمینی ناچار به ایجاد پی برای ساختمان می باشیم .

در این صورت حتی در بهترین زمینها باید حداقل پی هایی به عمق 40 تا 50 سانتی متر حفر کرد.

متن کامل را پس از پرداخت وجه می توانید دانلود نمایید.لطفا مشخصات خواسته شده را جهت پیگیری پرداخت دقیق وارد نمایید.

نوع فایل : word  فایل زیپ شده

تعداد صفحات 20

حجم :  22   kb

مبلغ قابل پرداخت 25000  ریال

پس از پرداخت موفق وجه به صورت خودکار به صفحه دانلود هدایت می شوید و می توانید فایل را دانلود کنیددر صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی :

ایمیل :

موبایل :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد