بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

دانلود گزارش کار آموزی دبیرستان دخترانه ۱۸ ص

وضعیت مکان آموزشگاه : ساختمان آموزشگاه از سمت شمال شرقی خیابان 6 متری می باشد و مقابل اموزشگاه منازل مسکونی وجود دارد.

وضعیت کلی ساختمان : دو درب ورودی که به رنگ پرچم اسلامی رنگ آمیزی شده در قسمت شمال غربی ساختمان ورود به خیابان و رو به خیابان 6 متری واقع شده است. درب ورودی یک آیفون دارد که در حال حاضر خراب شده. درب پایینی آن در قسمت

 

 

 جنوب شرقی هست که ولی آه هم مثل درب رو به خیابان باز می شود الان بسته اند و مسیر رفت و آمدهای دانش آموزان و معلمان از همان درب شمال غربی هست و بالای درب ورودی دو تابلو که یکی از مدرسه دبیرستان نرجس و دیگری از مدرسه راهنمایی عصمت که از جنس آهن هست نصب شده است.

کف حیاط از آسفالت نرم پوشیده است در سمت چپ هنگام ورود به مدرسه یک کلاسی هست که قبلاً در آن دانش آموزان درس می خوندند ولی الان در حال حاضر خالی است و در سمت راست یک سطل زباله کنار دیوار هست و بعد یک ساختمان 75 متر در حال ساخت که داخل آن کاشی هست و هنوز نیمه کار هست و تموم نشده که در آینده بعنوان نماز خانه دانش اموزان هست و در جنوب غربی سرویس بهداشتی و آبخوری درست شده است و در قسمت شمالی هنگام ورود به سالن ساختمان سکوی است که از آن برای اجرای مراسم صبحگاهی یا هر مراسمی که دارند استفاده می کنند دیوارهای حیاط با نقوش های به رنگ آبی و سبز طراحی شده است که در قسمت های دیوار سخنانی از مقام معظم رهبری به رنگ روغنی نوشته شده و نمای ساختمان مدرسه به رنگ قهوه ای رنگ آمیزی شده است. گوشه ای از ساختمان کنار پنجره دفتر دوربین بکار گرفته شده این آموزشگاه از یک طبقه ساخته شده است که یک دفتر هست از آن بعنوان امور دفتری و اتاق مدیر، معاون، دبیران و اتاق تکثیر استفاده می کنند و 4 تا کلاس درس وجود دارد و اتاقی دیگری در آخر سالن در سمت راست هست که از آن الان بعنوان نمازخانه استفاده می کنند.

حیاط: محوطه حیاط 700 متر می باشد که فاقد هرگونه فضای سبز می باشد و لازم است کنار دیوارهای حیاط درخت کاشته شود و گل تعبیه شود.

سرویس بهداشتی: در جنوب غربی که 25 متر است احداث شده و تعداد 4 سرویس بهداشتی وجود دارد و دیوارها و کف زمین از کاشی به رنگ سفید استفاده کردند و درهای این سرویس ها هم به رنگ سفید است و چند تا دستشور هست که بچه ها دستهایشان رو در ان جا می شویند.

آبخوری: بیرون در کنار سرویس های بهداشتی ساخته شده که 25 متر است و تعداد 5 شیر آبخوری دارد و کنار شیرها لوله کشی مایع دستشویی تهیه شده است مخزن به گنجایش 4 لیتر است کف زمین و دیوارهای آبخوری کاشی استفاده شده و داخل این جا آب گرمکن هست که متأسفانه از آن استفاده نمی شود و رنگ این در کرمی رنگ هست.

زمین بازی: این مدرسه یک زمین بازی در وسط حیاط       متر هست که از آن دانش آموزان برای بازی والیبال و مسابقات دو استفاده می کنند و دارای یک تور هست که الان کنده و موقع بازی بچه ها میزنند و محوطه این بازی آسفالت نیست.

ساختمان: 150 متر است که در جلوی درب ورودی سالن آموزشگاه 5 پله دارد درب سالن که به رنگ قهوه ای رنگ آمیزی شده است و در سمت راست سالن آیینه ای به دیوار نصب شده و دیوارهای داخل سالن هم به رنگ قهوه ای روغنی و سقف آن رنگ سفید هست و زمین سالن از موزائیک هست و سقف سالن از 4 تا مهتابی دوقلوی برای روشنایی استفاده شده و سمت چپ دفتر مدیر آموزشگاه که درب آن چوب قهوه ای رنگ است و این این اتاق     متر است هنگام ورود به این دفتر دو پنجره در قسمت روبه رو هست که دارای پرده های به رنگ قهوه ای روشن نصب شده ارتفاع پنجره از کف زمین 1 متر است و نور مناسبی از خورشید به این دفتر می تابد. پوشش کف اتاق موزائیک بوده رنگ دیوارهای دفتر قهوه ای و سقف آن رنگ شیری پوشیده است سقف دارای 2 مهتابی که مابین دو مهتابی پنکه نصب شده است.

در دفتر یا اتاق مدیر وسایل و اقلام زیر موجود است. دارای 2 میز اداری که یکی فلزی و دیگری چوبی هست، میز مدیر که سطح روی آن شیشه است و برنامه ها را زیر این شیشه قرار داده است و بعد روی این میز کامپیوتر هست که مدیر از ان برای کارهای اداری خود استفاده می کند و صندلی مدیر چرخی به رنگ سیاه است و بالا سر مدیر معاون روی دیوار عکس امام (ره) و مقام معظم رهبری زده شده است و یک تابلوی که جمله ی در آن نوشته شده تربیت ما باید تربیت قرانی باشد نصب شده میز معاون در کنار میز مدیر هست که اون هم یک کامپیوتر دارد که معاون و همه ی کارکنان از آن استفاده می کنند و دستگاه تایپ هم هست و 6 تا صندلی برای استراحت معلمین هست و یک میز دیگری هم به رنگ چوبی که سطح آن هم شیشه ای است وعلمان کارهای خود را روی آن انجام می دهند. روی تاقچه این دفتر پرچم جمهوری اسلامی هست. و در این دفتر سمت راست یک سکوی کنار درب ورودی قرار دارد که دو کمد یکی فلزی و دیگری چوبی روی سکو هست در آن کمد فلزی که پرونده های دانش آموزان، فایل همکاران، پرونده های اداری، مالی، بهداشتی و در طبقه آخر این کمد یک ضبط صوت هست و کمد دیگری که در کنار این قرار دارد در آن پوشه های دانش آموزان فارغ التحصیل های سال های قبل هست و کتاب ها ی گاج که از آن ها بعنوان کمک درسی معلمین استفاده می شود و طبقه ی آخر که قرآن و تفسیر قرار دارد و بعد کنار این دو کمد بخاری که وسیله گرمایش آنها در زمستان هست استفاده می کنند و در سمت چپ میز فلزی دیگر هست که دستگاه تایپ روی آن قرار دارد روی دیوار هم یک تابلوی هست که درصد قبولی دانش آموزان این مدرسه را روی آن زده اند و کمد دیگری که 4 طبقه دارد که هر طبقه مخصوص یه چیزی است وسایل معلمان، سی دی های آموزشی، کاربرگ معلمان، وسایل متفرقه و بالای این کمد تلویزیون رنگی هست که از آن استفاده نمیشه و بعد از این ظرفشویی و سماورهست و 3 تا کابینت که وسایل مورد استفاده را در آنها میگذارند و بعد از دفتر دو کلاس هست که مساحت هر کدام  است یکی کلاس سوم تجربی که تعداد دانش آموزان 21 نفر است. بعد کلاس اول متوسط که 14 نفر است این دو کلاس نامبرده در سمت چپ سالن هست که دیوارهای آنها 40 cm است دیوارها به اندازه 1 متر به رنگ قهوه ای رنگ آمیزی شده است زمین این کلاس ها موزائیک است و دارای دو پرده می باشند که از این دو پنجره هر کدام کلاس دارند روشنایی مناسبی می آید و نیاز نیست از نور مهتابی ها استفاده کنند و درب کلاس ها چوبی کرمی رنگ هست کلاس ها دو تا مهتابی و ما بین این دو مهتابی پنکه نصب شده که وسیله سرمایش آنها در تابستان هست و از بخاری برای گرمایش آنها در زمستان استفاده می کنند و هر کلاس دارای 10یا 12 نیمکت چوبی و فلزی هست که در دو ردیف چیده شده دانش آموزان روی آنها می نشینند و در داخل این کلاس ها یک میز و صندلی معلم وجود دارد مابین این کلاس تابلوهای هست که روی آنها اطلاعات زده اند و برای اطلاعات دانش آموزان که مطالعه می کنند.

متن کامل را پس از پرداخت وجه می توانید دانلود نمایید.لطفا مشخصات خواسته شده را جهت پیگیری پرداخت دقیق وارد نمایید.

نوع فایل : word  فایل زیپ شده

تعداد صفحات 18

حجم :  127   kb

مبلغ قابل پرداخت 25000  ریال

پس از پرداخت موفق وجه به صورت خودکار به صفحه دانلود هدایت می شوید و می توانید فایل را دانلود کنیددر صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی :

ایمیل :

موبایل :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد