بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

دانلود مقاله کار آفرینی کارآفرینی تولید خوراک دام 46 ص

مقدمه : 

تولید خوراک دام از ضایعات کشاورزیامروزه بیش از هر زمان دیگر نظر موسسات علمی وتحقیقاتی و دانشمندان علوم تغدیه ای به منابع جدید و ارزان قیمت برای تهیه جیره های غذایی حیوانات اهل معطوف گردیده است خوراک دام از ضایعات کشاورزی ازتعدادی  مواد غذایی غیر همگی تشکیل شده است لذا از نظر شکل ظاهری میتواند به صورت پودری و یا در صورت لزوم جهت حمل و نقل بهتر به صورت  بلند شده می گردد که بسته به سلیقه  دامدار تولید وبه بازار عرضه میگردد رنگ و بو خوراک دام

 

 

 بستگی کامل به نوع مواد متشکله دارد ولی بطور کلی باید دارای رنگ و بوی طبیعی و مناسب خود را داشته باشد خوراک دام باید دارای فرمول ها متفاوتی باشد که تفاوت آنها در میزان مصرف مواد اولیه بوده و تقریبا تمام کارخانجات به طور مشابه از مواد در تولید استفاده می نمایند. 

 ارزش واهمیت اقتصادی طرح 

بررسی های اقتصادی مهمترین قسمت یک پروژه صنعتی بوده و در حقیقت قبولی یا رد میزان مقبولیت یک پروژه را تعییین می نماید. جهت بررسی موفق مسائل اقتصادی نیاز به مطالعه دقیق بازار مصرف و قیمت فروش می باشد. بررسی بازار خودمستلزم مطالعه کانونهای مصرف شناخت واحدهای مشابه تولید کننده ها و کالای رقیب اطلاع از میزان نیاز توانایی واردات و صادرات می باشد همچنین قیمت فروش یک کالا تابع عواملی نظیر فرمولاسیون چگونگی فرایند تولید و بخصوص قیمت مواد اولیه است. 

با توجه به اینکه محصول تولیدی توسط دام های موجود کشور به مصرف می رسد از طرفی آمار میزان دام هر روز رو به افزایش است « به عنوان مثال آ‚ار گیری وزارت جهاد سازندگی در سال  1377  نشان می دهد که آمار تعداد گاو  6605120 راس و گوسفند  4461107  راس و بزر 25087881 راس می باشد و هر سال بر تعداد آن افزوده میشود.» لذا هر سال نسبت به سال گذشته مقدار بیشتری علوفه  و خوراک دام مورد نیازمباشد و در نتیجه با احداث  و راه اندازی و اجرای اینگونه پروژه های صنعتی که از ضایعات کشاورزی خوراک دام با ارزش غذایی تولید بشود هم غذای مورد نیاز دامهای کشور تأمین می شود و کشور را به خودکفایی سوق  می دهد و هم استفاده از مواد اولیه ارزانتر در تولید این محصول سبب خواهد شد تا قیمت تمام شده آن پائین تر و در نتیجه  قیمت فروش آن نیز پائین باشد. خورک دام در داخل کشور هر کیلو135-125  ریال بفوش می رسد و چون محصول تولیدی به صورت محصول کامل از کشورهای خارجی وارد نمی شود بلکه مواد اولیه  لازم آن را قبیل جو و گندم و ذرت و … وارد می شود لذا قیمت فروش دقیقی از کشورهای خارجی در درسترس نمی باشد. در ضمن لازم به یاد آوری است که در واحد مشابه این طرح مانند یکی خوراک دام کوچه صفهان  که تحت پوشش معاونت امور دام و آبزیان سازمان جهاد سازندگی استان گیلان و یک واحد نیز در شهرستان بابل با ماشین آلات خارجی مشغول فعالیت می باشد. 

متن کامل را پس از پرداخت وجه می توانید دانلود نمایید

نوع فایل : word  فایل زیپ شده

تعداد صفحات 46

حجم :  97   kb

مبلغ قابل پرداخت 40000  ریال

پس از واریز وجه به صورت خودکار به صفحه پرداخت هدایت می شوید در صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی :

ایمیل :

موبایل :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد