بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

سایت مرجع بانک آمار و اطلاعات اصناف و بازرگانان

پرداخت 250میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به 180 هزار واحد صنفی تا پایان سال جاری قطعی شد.
رییس مرکز امور اصناف و بازرگانان، در گفت‌و‌گو با شبکه اطلاع‌رسانی بازرگانی ایران (شابا) ضمن تاکید بر نهایی شدن بسته حمایتی اصناف با محوریت کاهش مصرف انرژی در واحدهای تولیدی‌، توزیعی و خدماتی انرژی‌بر، گفت: مبلغ 250 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای حمایت از این واحدها تا پایان سال اختصاص داده شده است. >>>> ادامه خبر

لطفا قبل از ثبت نام به نکات ذیل توجه فرمائید:
1-
چنانچه شما فرد صنفی دارای پروانه کسب و کد شناسه ده رقمی صنفی نیستید از تلاش برای ثبت نام خودداری فرمائید.بنابراین فقط متصدیان محترم واحدهای صنفی سراسر کشور که دارای کد شناسه ده رقمی هستند با رعایت شرایط ذیل می توانند برای ثبت نام همه روزه از ساعت 13:00 (یک بعدازظهر) تا ساعت 1 بامداد روز بعد (یک نیمه شب) و پنجشنبه‌ها از ساعت 13 (1 بعدازظهر) تا ساعت 1 بامداد شنبــــــــــه (1 نیمه‌شب) اقدام نمایند.
2- چون تمام رسته های صنفی مشمول طرح تسهیلات نیستند چنانچه پس از ورود شناسه ده رقمی، سیستم به شما پاسخ داد که رسته فعالیت صنفی شما مشمول طرح نمی باشد از تلاش دوباره خودداری فرمائید.
3- منظور از شناسه ده رقمی صنفی همان شناسه ای است که روی پروانه کسب شما به همراه یک برچسب بارکد ثبت شده است این شناسه روی ملت کارت اصناف و ذیل شماره 16 رقمی کارت شما نیز درج شده است (دقت کنید ارقام صفر ما قبل کد شناسه ده رقمی روی ملت کارت اصناف درج نشده است به طور مثال شناسه ده رقمی 0016719571 در روی ملت کارت 16719571 درج شده است و شما در هر حالت باید 10 رقم را برای ثبت نام وارد نمائید بنابراین اگر مشابه عدد فوق هشت رقم بود می بایست تا تکمیل ده رقم، ابتدا ارقام صفر به آن اضافه نمائید. ولی شناسه صنفی مندرج روی برچسب بارکد روی پروانه کسب کاملا درست است)
4- ابتدا سعی کنید از صحت کد شناسه خود با ده رقم کامل مطمئن شده و نسبت به تایپ صحیح آن اقدام نمائید، چنانچه با ورود کد شناسه، سیستم به شما پاسخ داد که این کد شناسه وجود ندارد، یا هنوز مشخصات صنفی شما در سایت ورود اطلاعات نشده و یا به هر دلیلی غیرفعال شده است، لذا در هر دو صورت جهت پیگیری با اتحادیه مربوطه تماس حاصل فرمائید.
5- چنانچه پس از ثبت نام کد رهگیری خود را فراموش کرده و یا از دست داده اید جهت بازیابی کد رهگیری ونیز پیگیری درخواست خود اینجا را کلیک کنید .  

ورود به سامانه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد