بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

امتحان املا کلاس سوم دبستان خرداد 90

به زمین نگاه می کنم ، کوه های بلند ، دریاهای وسیع ، دشت های سرسبز ، موجودات کوچک و بزرگ ما را شگفت زده می کنند.

بچّه های عزیز من خوش حالم که شما به پاکیزگی کره ی زمین اهمّیّت می دهید ، یادمان باشد که ما فقط یک کره ی زمین داریم.

من با این که نمی توانم بدوم ، می توانم از روی همه چیز ، حتی چیزهای نازک و ظریف هم بالا بروم پس نباید خودم را دست کم بگیرم.

آیا نام شهید محمد حسین فهمیده، ریزعلی خواجوی و حسن امیدزاده را شنیده اید؟

وقتی پزشک مشغول جراحی شد توماس کوچولو در گوشه ای نشست و دست های کوچکش را به طرف آسمان بلند کرد و از خدای بزرگ خواست تا مادرش از درد و بیماری نجات یابد.

سعدی دوران کودکی و نوجوانی را در شیراز گذراند اما از آن پس به سفر رفت تا چیزهای بیشتری یاد بگیرد.

ای ایران ای خانه ی پرشکوه من ، پهلوانانی چون آرش ، رستم و تختی برای سربلندی تو فداکاری ها کرده اند.

خدایا، نمی توانستم توانایم کردی ، نمی دانستم دانایم کردی، تو را نمی شناختم با خودت آشنایم کردی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد