بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

« املای نقطه ا ی »

یکی ا ز مشکلا تی که دا نش آموزا ن در نوشتن  املا دارند قرار ندادن نقطه ها در جای مناسب

خود می باشد .

همچنین آنها اغلب یا برای نشانه ها نقطه نمی گذارند و یا نشانه هایی را که

 هم شکل هستند با یکدیگر ا شتباه می گیرند . مثل   (  ر -  ز  )    (  س   ش )  و....

 به همین خاطر ما برای رفع این مشکل  روش ابتکاری( املای نقطه ای ) را پیشنهادمی کنیم .

شماآموز گاران عزیز می توا نید با آماده کردن متنی که یا تمام نشانه های آن نقطه ندارد ویا یک

نشانه ی آن نقطه ندارد ، دانش آموزان را  هم  به مطالعه ی دقیق  و روا نخوا نی تر غیب کنید

و هم  دقت آنها را به جایگاه نقطه در نشا نه ها  جلب  کنید .

در زیر متن  ا ملایی ارا ﺋه می شود که نشانه ی«  ز » درآن بی نقطه است و باید دا نش آموزان

با خوا ندن متن تشخیص دهند در کجای متن  « ز» آمده است و نقطه ی آن را با مداد قر مز قرار دهند.

 امیدوارم شما عزیزان نیز این روش را اجرا ونتایج  مثبت ویا منفی آن را به من اطلاع دهید .

لاز م به ذکر است که اینجانب روش فوق را در مورد دانش آموزان مشکل دارکلاس خودم

اجرا می کنم ونتایج مثبتی از این روش دیده ام .

                                ایران  آراد  اَست .

                               ایران  سَرسَبر  اَست .

                               دَر  تَرارو  سَبری  اَست .

                              اَمیر  میر  می سارَد .

                             مادَر  با  سورَن  دامَن  می دورَد .

                             رَری  اَنار  را  اَر  رَمین  بر می دارَد .

                             مَن  باری  دَر  باران  را  دوست  دارَم .

                              رَنبور  رَرد  اَست .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد