ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
علی پورسلیمان ![]() 1- برنامهها، تمهیدات یا تسهیلات آموزش و پرورش برای حل مشکلاتی از این دست چیست، با تاکید بر اینکه این وضعیت، متاسفانه، مسبوق به سابقه بوده است و مسوولان تاکنون، فکری برای این موضوع نکردهاند. 2- با وجود پیگیریهای شهرداری و شورای شهر، چرا مسوولان آموزش و پرورش حتی برای دلجویی در محل حضور پیدا نکردند؟ آیا کثرت جلسات اداری، اجازه چنین اموری را به آنان نمیدهد؟ 3- فرهنگیان و به ویژه معلمان بر خلاف سایر کارکنان دولت، «حق مسکن» دریافت نمیکنند. این برخلاف قانون و عدالت است. مسوولان آموزش و پرورش برای حل این تبعیض تاکنون، چه اقداماتی انجام دادهاند؟ 4- پرسش چهارم، در مورد جایگاه «صندوقهای وام ضروری» در ادارات آموزش و پرورش است. آیا در این صندوقها، پتانسیلی برای حل چنین مشکلاتی پیشبینی شده است؟ 5- با وجود انعکاس این خبر در رسانهها، رسانه آموزش و پرورش، به راحتی از کنار این مسائل میگذرد. آیا مسوولان آموزش و پرورش نمیتوانستند با حضور در چنین محلیهایی و دلجویی از خانواده این معلم، فصل جدیدی در شکاف ستاد و صف در آموزش و پرورش آغاز کنند؟فرستادن فقط یک پیام تشکر از سوی مدیرکل آموزش و پرورش تهران و آن هم برای یک مقام دولتی، راهحل این قضیه نیست. پرسش آخر این است که آیا وزارت آموزش و پرورش نمیتواند از امکاناتی مانند خانههای معلم و... که در اختیار دارد برای حل چنین مشکلاتی به صورت موقت استفاده کند تا این معلم مجبور نباشد تا از امکانات شهرداری استفاده کند؟اینگونه برخوردها که بعضا از سر تکلیف صورت میگیرد، نمیتواند مورد قبول افکار عمومی فرهنگیان قرار گیرد و معلمان از مسوولان انتظاری بیش از این دارند. |