بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

دانلود پایان نامه ارشد عمران با عنوان طراحی شبکه BUS RAPID TRANSIT با نرم افزارهای ترافیکی در مسیرهای اصلی شهری ۱۴۰ ص

دانلود پایان نامه ارشد عمران برنامه ریزی حمل و نقل  با عنوان طراحی شبکه BUS RAPID TRANSIT با نرم افزارهای ترافیکی در مسیرهای اصلی شهری ۱۴۰ صفحه فایل pdf

چکیده

 

 

امروزه تراکم ترافیک به یکی از مهمترین مشکلات بسیاری از شهرهای بـزرگ تبـدیل شـده اسـت، بـه 

طوری که همواره یکی از دغدغه های مدیریت شهری محسوب می شود. بـه منظـور رفـع ایـن معضـل، یکـی از 

راهکارهای موثر و کارا با رویکرد مدیریت تقاضا، افزایش مطلوبیت سیستم های حمل نق و ل عمومی می باشـد . در 

همین راستا اولویت دهی به سامانه اتوبوسرانی از طریق اجرا و احداث خطوط ویژه اتوبوسـرانی از جملـه تجـارب 

موثر مدیریت شهری در سایر کشور هاست .

به طور کلی طراحی یک سامانه اتوبوسرانی مشتمل بر دو بخش تعیین مسیر سامانه اتوبوسرانی و تعیین 

تعداد ناوگان و یا سرفاصله زمانی (Headway) حرکت وسایل نقلیه خـط (اتوبـوس ) سـامانه اسـت . بـا توجـه بـه 

ویژگیهای مسیر سامانه اتوبوسرانی تندرو (BRT) و اشغال عرض از معبر خیابانی و ایجاد محـدودیت در شـبکه 

خیابانی، برای تعیین مسیر سامانه اتوبوسرانی تندرو باید که برخی مشخصـات فیزیکـ ی معـابر منتخـب بررسـی 

گردد. همچنین برای تعیین تعداد ناوگان و یا به عبارتی تخصیص ناوگان، با توجه به ویژگی این سـامانه و عـدم 

تداخل زمان سفر آن با زمان سفر معابر شبکه خیابانی، سرفاصله زمانی حرکت مشخصی از پیش تعیین گردیـده 

و بر اساس آن بدون توجه به طول سیکل خط، تعداد ناوگان خطوط سامانه اتوبوسرانی تندرو تعیـین مـی گـردد .

نکته حائز اهمیت آنکه کاهش سرفاصله زمانی حرکت ناوگان سامانه اتوبوسرانی تندرو که موجب افـزایش تعـداد 

ناوگان میگردد، علیرغم کاهش زمان انتظار مسافرین حمل و نقل عمومی در ایسـتگاه دارای سـه عامـل محـدود 

کننده است که موجب میگردد تا بیشینه ناوگان در حالت کمینه سرفاصله زمانی حرکت ناوگان، جـواب بهینـه 

مساله طراحی سامانه اتوبوسرانی تندرو نباشد که این سه محدودیت عبارتند از: محدودیت بودجه، حداقل اجرایی 

سرفاصله زمانی حرکت ناوگان و تاثیر تاخیری جریان عبوری ناوگان سـامانه اتو بوسـرانی تنـدرو در تقـاطع هـای 

شبکه خیابانی بر جریان عبوری سایر وسایل نقلیه. در این تحقیق از نرم افزار EMME/2 برای تخصیص استفاده 

شده است.

هدف این تحقیق بهبود عملکرد سیستم حمل و نقل عمومی به منظـور کـاهش هزینـه هـای عملکـردی سیسـتم 

 و حمل نقل شهر ی با استفاده از طراحی و راهاندازی خطوط اتوبوسرانی تندرو مدنظر قرار گرفته است .

کلمات کلیدی: سامانه اتوبوسرانی تندرو (BRT)، سرفاصله زمانی (EMME/2 

متن کامل را پس از پرداخت وجه می توانید دانلود نمایید.لطفا مشخصات خواسته شده را جهت پیگیری پرداخت دقیق وارد نمایید.

نوع فایل : pdf  فایل زیپ شده

تعداد صفحات 140 

حجم :  4220   kb

مبلغ قابل پرداخت 75000  ریال

پس از پرداخت موفق وجه به صورت خودکار به صفحه دانلود هدایت می شوید و می توانید فایل را دانلود کنید در صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی :

ایمیل :

موبایل :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد