بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

دانلود پایان نامه ارشد عمران با عنوان حذف چراغهای راهنمایی با ایجاد شبکه راههای یکطرفه و تقاطعهای هدایت کننده ۱۳۶ ص

دانلود پایان نامه ارشد عمران برنامه ریزی حمل و نقل  با عنوان حذف چراغهای راهنمایی با ایجاد شبکه راههای یکطرفه و تقاطعهای هدایت کننده ۱۳۶ صفحه فایل pdf

چکیــده 

 

 

در یک حمل و نقل ایده آل و ترافیک روان، سرعت، ایمنی و هزینه پایین، 3 معیار اصـلی را تـشکیل می دهند. در برنامه ریزی حمل و نقل از ابتدای طراحی شهری بر اساس سیستم های ترافیکی تـا مطالعـات  جامع حمل و نقل و بررسی راهکارهای موجود، همه و همه در جهت این 3 معیار تنظـیم و سـوق داده مـی  شوند؛ شاخص های دیگری نیز همچون «راحتی» وجود دارد که جزو اولویتهای اصلی در یک سیستم حمـل  و نقل به حساب نمی آیند. 

این مهم باید با دید جامعی که یک برنامه ریز حمل و نقل از مشکلات مربوط بـه ایـن حـوزه دارد و  همچنین همپوشانی که سایر حوزه ها نسبت به این حوزه دارا هستند، صورت پذیرد. 

برای این برنامه ریزی در شهرهای شکلگرفته(شهرهای موجود) و شهرهای جدید(توسعه شهری) بـه دلیل وجود و عدم وجود مطالعات و طراحی قبلی نوع رویکرد متفاوت است. 

در هرکدام از رویکردهای بالا دو سیستم باید یه صـورت دقیـق طراحـی شـود تـا بتـ وان مطالعـات را تکمیل کرد؛ یکی از این موارد که از بزرگترین معضلات اصلی ترافیکی در دنیا نیز هست، طراحی و مـدیریت  «تقاطع» است. در این مورد دو سیاست «مدیریت» و یا «حذف تقاطع»(بـهمعنـای حـذف برخـی گردشـها)  اعمال می شود؛ در مورد اصلی بعدی مربوط به مدیریت شریانهاست که سیاستها در دو نوع رویکرد متفـاوت است؛ اما برخی سیاستها همچون «یکطرفه» کردن راهها در هر دو مورد یکسان است. 

در دنیا سیاستهای هماهنگی که بتوان هر دو مورد فوق را به صورت توأمان مـدیریت کنـد یـا وجـود  ندارد یا به صورت محدود اعمال می شود؛ در این پایان نامه سعی بر ای نست کـه یکـی از ایـن سیاسـتها کـه  تابحال در دنیا اجرا نشده است (طبق تحقیقات نگارنده تا به حال) یعنی «حذف چراغهای راهنمـایی(بـه عنوان یک عامل مدیریت تقاطع) با مدیریت همزمان راهها (یکطرفه کردن شریانهای اصلی) و تقاطعهـا (حذف برخی رویکردهای متداخل در تقاطعها)» را با طراحی هـای جدیـد در دو حـوزه شـهرهای جدیـد و 

شهرهای شکل گرفته اعمال کرده و سپس برای یکی از این حوزه ها با شبیه سازی رایانه ای توسط نرم افزار 

Emme/2 بتوان با برآوردهای مالی ناشی از ارزیابی اقتصادی به نتایج مطلوبی از ایده پایان نامه رسید.

متن کامل را پس از پرداخت وجه می توانید دانلود نمایید.لطفا مشخصات خواسته شده را جهت پیگیری پرداخت دقیق وارد نمایید.

نوع فایل : pdf  فایل زیپ شده

تعداد صفحات 136 

حجم :  2850   kb

مبلغ قابل پرداخت 75000  ریال

پس از پرداخت موفق وجه به صورت خودکار به صفحه دانلود هدایت می شوید و می توانید فایل را دانلود کنید در صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی :

ایمیل :

موبایل :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد