بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

دانلود تحقیق آماده رشته کامپیوتر قالب word با عنوان نرم افزارهای جهت برنامه نویسی در موبایل ۲۵ ص

مقدمه

طبق آمار سایت Global Videogame Market سهم 7 میلیون دلاری بازی های همراه از بازار 28 میلیارد دلاری بازی های رایانه در سال 2001 ( که تقریباً معادل 025/0درصد است) به سهم 6/3میلیارد دلاری از بازار 30 میلیارد دلاری بازی های رایانه ای در سال 2006 افزایش یافته است. یعنی تنها در عرض 6 سال این

 

 

 بازار رشدی 500 درصدی داشته است. ارقام وقتی حیرت آورتر می شود که پیش بینی کاربران بازی های همراه را هم با یکدیگر مقایسه کنیم. در سال 2002 تنها 7 میلیون کاربر تلفن همراه از بازی های همراه استقبال می کرده اند. IDC پیش بینی کرده است که این آمار در سال 2007 به 2/71 میلیون کاربر بالغ خواهد شد. یعنی تعداد علاقه مندان به این بازی ها در عرض ای مدت ده برابر شده است.

اکنون میکرو سافت نسخة Windows CE خودش را که بسیار شبیه به Windows XP را ارائه کرده است. RedHat هم لینوکس کوچولوی خود را ارائه داده است. و البته همه و همة اینها برای تلفن های همراه پیشرفته تر است. آنهایی که به سری 60 به بالا معروف هستند از چنین سیستم عامل هایی سود می برند. برای دستگاههای همراه کوچکتر هر سازنده ای سیستم عامل خاص خودش را دارد که الزاماً نرم افزارهای آزادی هم نیستند.

 برای نوشتن نرم افزار برای این دستگاه های کوچک و جیبی هم مناقشه ها بسیار است. سان جعبه ابزار بی سیم خودش را دارد که بسیار هم به آن می نازد. یک عیب کوچک هم دارد و آن اینکه IDE مناسبی ندارد و شما باید از دیگر ویرایشگرهای جاوا سود ببرید که با نصب ابزارهایی برای نوشتن MIDlet مجهز می شوند. میکروسافت هم در نسخ جدید Visual Studio خود هم امکان را عرضه داشته است. اولی را رایگان و تحت لیسانس کاربری عمومی سانمی توانید از اینترنت بگیرید و دومی را قفل شکسته به هر قیمتی که خواستید در گیشه هر بقالی در هر کجا یافته می شود.

جنگ IDE ها هم بسیار است. Eclipse  , Net Beans هر دو به اصطلاح نرم افزارهای آزاد هستند و رقبای سرسخت. بورلند هم از قافله عقب نیفتاده است و میکروسافت می کوشد بازار از دست رفته را مثل همه جای دیگر دوباره قبضه کند. اما در میان همة اینها هستند کسانی که با لذت و شعف از Programmers Notepad تعریف می کنند. ابزارهایی را به این نرم افزار کوچولوی آزاد می افزایند و آن را تبدیل به سریع ترین IDE می کنند.

Linux

آدرس سایت: http:// www. Linux. Org/

یکی از قویی ترین سیستم عامل ها، لینوکس است این سیستم عامل نهضت نرم افزارهای باز را هدایت می کند و سکوپی قوی را برای سرورها،‌کامپیوترهای رومیزی و اخیراً کامپیوترهای جیبی فراهم کرده است. لینوکس به طور گسترده ای توسط سانده های سخت افزارها و کمپانی های نرم افزاری بزرگ مانند ( IBM, Novell, HP….) پشتیبانی می شود. البته این سیستم عامل به طور گسترده پذیرفته نشده و برای بازاریابی های گسترده مناسب نمی باشد. زبان های برنامه نویسی مانند ASM, C, C ++, python , Java  بر روی این سیستم عامل پشتیبانی می شود اکثر نرم افزارهای موجود برای این سیستم عامل به صورت OpenSource بوده و کاملاً رایگان می توانید آنها را دریافت کنید.

این سیستم بر روی گوشی های زیر موجود است:

 Motorola A 760

 A 780 Motorola

 E 680I Motorola

 E 895 Motorola

 E2 E2800

 NEC N900il

 NEC N901is

 Panasonic P 700I

 Panasonic P901is

 TCL e787

زبان های برنامه نویسی موبایل

 در ادامه چند مورد از زبان های برنامه نویسی که در بالا اشاره شد را به طور مختصر توضیح می دهیم.

 J2ME

اولین نسخه پلاتفرم جاوا (Java 2 Standard Edition) J2SE بود. که به این منظور به وجو آمد تا برنامه نوشته شده به محیط اجرایی وابستگی نداشته باشد. چون بقیه زبان ها به کدهای ماشین ترجمه می شدند و این کدها به سخت افزار مربوطه وابستگی داشتند و امکان اجرای آنها در سیستم دیگری نبود ولی برنامه های جاوا به یک سری کد واسط تبدیل می شدند و در پایان در سیستم هدف به کدهای ماشین ترجمه می گردیدند.

مدتی بعد (Java 2 Enterprise  Edition) J2EE به بازار عرضه شد و برای وسایلی که دارای حافظه کمی بودند نسخه دیگری نیز به نام (Java 2 Micro Edition) J2ME وارد بازار شد که برای وسایلی مانند موبایل ها که دارای حافظه کمتری بودند نسخه بسیار مناسبی بود.

J2ME دارای پروفایلی است به اسم  (Mobile Information Device profile) MIDP که دارای API برای دسترسی به لوازم جانبی موبایل ها، پیجرها و PDA هاست. برنامه هایی که با این پروفایل نوشته می شوند به اسم MIDlet شناخته می شوند.

متن کامل را پس از پرداخت وجه می توانید دانلود نمایید.لطفا مشخصات خواسته شده را جهت پیگیری پرداخت دقیق وارد نمایید.

نوع فایل : word  فایل زیپ شده

تعداد صفحات 21 

حجم :  22   kb

مبلغ قابل پرداخت 21000  ریال

پس از پرداخت موفق وجه به صورت خودکار به صفحه دانلود هدایت می شوید و می توانید فایل را دانلود کنید در صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی :

ایمیل :

موبایل :