بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

دانلود کتاب ۵ میلیون تومان درآمد در ماه ویژه اندروید

آنچه در این کتاب ارزشمند می خوانید

آشنایی با قانون جذب

قوانین جذب

۱۱ روش فوق العاده جذب

 

 

عبارات طلایی تاکیدی

راز ثروتمند شدن ناپلون هیل

کمتر کار کنید بیشتر پول در آورید

دوست داشتنی مثل بیل گیتس

۹ دروغی که به خودتان می گویید

۱۴ میلیاردری که از صفر شروع کردند

۱۵ قانون موفقیت در زندگی

۱۵ قانون ثروتمندی

۲۰ عادتی که شما را باهوش و دقیق نشان می کند

کارآفرین ها حرف نمی زنند

تکنیک فن شویی برای جذب ثروت

۱۰ راهکار جذب ثروت

موفقیت و ثروت نا محدود

۲۴ روش احساس خوب به بدی ها

چگونه خرج کنیم

۳۰ راز اساسی برای سریع پولدار شدن

ایده هایی ساده ولی میلیونی

موتور خلاقیت را روشن کن

از چشم طرف مقابل اورا تحلیل کنید

مثل نوابغ فکر کنید

نون مغزتو بخور

بفرمایید حافظه

چگونه مثل یک میلیونر زندگی کنیم

و صدها موضوع دیگر که خواندن آن برای همه لازم است در پایین چند نمونه از مطالب توضیح داده شده



اساس قانون جذب همان فیلتر ذهنی است. این صافی اجازه نمی دهد که اطلاعات بیهوده و به دردنخور وارد ذهن شود . اگر پس از یک پیاده روی طولانی در خیابانهای شهرتان از شما بپرسند « شما که توی خیابان بودید، آیا اتومبیل تویوتا هم دیدید؟ » ممکن است گیج شوید و نتوانید جواب درستی بدهید اما اگر قصد خرید اتومبیل داشته باشید و اتفاقا تویوتا یکی از انتخابهای مهم شما باشد آن وقت وضعیت فرق می کند . یعنی اگر اتومبیل موردنظر از کنارتان عبور کند دیگر نسبت به آن بی تفاوت نخواهید بود . در اینجا فیلتر ذهنی اجازه ورود اطلاعات را می دهد .


بررسی علمی قانون جذب به عبارت دیگر وقتی برنامه ای در ذهنمان داشته باشیم و یا هدفی تعیین کرده باشیم که برایمان مهم باشد ذهن ما هر چیزی را که با آن در ارتباط باشد جذب می کند .


یک مسیر ، یک حرکت ، یک سخن ، یک شخص ، یک مغازه و… دقت کنید که تمام این عوامل برای شما به وجود نمی آیند ! آن مسیر و یا آن مغازه آنجا هست، آن حرف زده خواهد شد و تمام عوامل در جریان خواهد بود چه شما هدف و برنامه ای داشته باشید چه نداشته باشید و حال که هدفی دارید تازه متوجه آنها می شوید ! گویی که ناگهان می بینید راه های مهمی که شما را به هدفتان می رساند در جلوی پایتان قرار گرفته است !


باز هم مثالی دیگر


فرض کنیم قطعه زمینی در اختیار دارید و یک روز به فکر می افتید که در آن ساختمان سازی کنید . همان روز با یکی از دوستان قدیمی که مهندس ساختمان است برخورد می کنید و او صحبتی را درباره ساختمان سازی آغاز می کند . موضوع را با او در میان می گذارید و او اطمینان می دهد که این کار عملی است . حتی می گوید که اگر پول کافی هم ندارید می توانید وام بگیرید، یا با کسی شریک شوید و یا پس از شروع یک طبقه اش را پیش فروش کنید و امثال اینها . اطلاعات ارزشمند دیگری هم در اختیارتان می گذارد و قول می دهد که عملا کمکتان کند . 


اگر درست فکر کنید می بینید که همه اینها به شکلی با قانون جذب ارتباط دارد . شاید بارها با آن آقای مهندس برخورد داشته اید ، شاید بارها راجع به امکانات ساختمان سازی صحبت کرده است و شما که تصمیم به این کار نداشته اید توجه نکرده اید . بنابراین عواملی که باعث موفقیت شوند در اطراف شما فراوان هستند کافی است هدفتان را مشخص کنید و درباره آن فکر کنید و تصمیم بگیرید . 


آن گاه قانون جذب به کار می افتد و عواملی که متناسب با آن هدف باشد ، جذب ذهن می شود . ناگهان می بینید راههای مهمی که شما را به هدف می رساند در جلو پای شما قرار دارد .


تا به حال متوجه شده‌ای که گاهی آنچه را بدان نیاز داری، ناگهان از جایی که انتظارش را نداری سر می‌رسد؛ مانند تلفنی نامنتظر؟ یا یکدفعه اتفاقی، کسی را در خیابان می‌بینی که در فکرش بوده‌ای؟ آیا تا به حال در مورد افرادی شنیده‌ای که به طور مکرر درگیر مناسباتی بد می‌شوند و همیشه هم گله دارند که دائم همین نوع مناسبات نصیبشان می‌شود؟ قانون جذب برای این دسته از آدمها هم کار می‌کند.


در زندگی همان چیزهایی را به سوی خود جذب می‌کنم که انرژی و حواس و توجهم را به آن معطوف می‌کنم؛ چه آن را بخواهم چه نخواهم.


هر انسانی امواج خوب یا بد دارد. در واقع ما دائم در حال ارتعاش هستیم. اگر تو ذوق زده، خرسند، قدر دان ، شاکر یا مفتخر باشی؛ امواج مثبت بیرون می‌دهی و اگر عصبانی، غمگین، ناامید و سرخورده باشی و احساس بیهودگی، بد بیاری یا شکست خوردگی کنی؛ امواج منفی از خودت بیرون می‌دهی.


بسیار مهم است که با ارتعاشات خود در تماس و از آن آگاه باشی چون آنچه را از خودت ساطع می‌کنی؛ قانون جذب، بیشتر از همان را به تو برمی گرداند.


واکنش قانون جذب، درست مثل واکنش ذهن توست. قانون جذب آنچه را تو نمی‌خواهی؛ می‌شنود. وقتی به ندای درونت گوش می‌دهی که افعال و عبارات منفی به کار می‌برد؛ در واقع توجه و انرژی خودت را به چیزهایی می‌دهی که آنها را نمی‌خواهی.


اگر کنجکاوی بدانی که در هر زمینه‌ای از زندگی ات امواج مثبت می‌فرستی یا منفی کافی ست به آن زمینه نگاهی بیندازی و ببینی چه چیزی دریافت می‌کنی. این جور شدن و تطابقی بی نقص است.توجه به تضاد و شناسایی آن به عنوان چیزی که دلت آن را نمی‌خواهد؛ تو را در قبال آنچه می‌خواهی روشن تر می‌کند.


با تضاد، خواسته‌ها ی خود را مشخص کن. در یک برگه آنچه را نمی‌خواهی بنویس و در روبروی آن آنچه را که می‌خواهی. بعد بر روی آنچه نخواسته‌ای خط بکش.تمام چیزهایی را که باعث می‌شود احساسی خوب به تو بدهد؛ شناسایی کن و بیشتر به آن بپرداز. یادت باشد هر ارتعاشی که از خودت ساطع کنی، آینده ات را خلق می‌کند.


خواسته‌هایت را در خط مقدم ذهنت قرار ده و توجه و انرژی و تمرکز مثبت خودت را به آن معطوف کن. از عبارات تاکیدی استفاده کن. عبارت تاکیدی جمله‌ای ست که از طریق تکرار در ذهنت جایگزین می‌شود و طرز فکر تو را دوباره برنامه ریزی می‌کند. مثلاً من بدنی سرحال و خوش و خرم دارم.



زمانی که به ایده های بعضی از افراد میلیونر نگاه میکنیم، می بینیم که ایده چندان سخت و پیچیده ای نیست. تنها به گونه ای خلاقانه، توانسته برخی از نیاز های جامعه را برطرف کند.


بنابراین میلیونر شدن آنقدر ها هم دور از ذهن و نشدنی نیست. تنها باید کمی خلاقانه تر و با حوصله بیشتری به پدیده ها و نیاز های اطرافمان نگاه کنیم و برای بر طرف کردن آن تلاش کنیم.


برای مثال چند تا از ایده های بسیاز ساده ای که صاحبانشان را میلیونر کرد را مطالعه کنید:


۱- مردی که کسب و کار یک میلیون دلاری وسیله نظافت سگ را به راه انداخت.


ماتیو اوسبرن از سرشناسترین پیشگامان در ساخت وسیله نظافت فضولات سگها است که Pooper-Scooper.com را راه اندازی کرده است.


او هرگز فکر آن را هم نمی کرد که روزی همین ایده او را میلیونر کند. شروع کار اوسبرن به سال ۱۹۸۷ برمی گردد که او یک مرکز خدمات حیوانات اهلی در کلمبوس اوهایو به راه انداخت. در آن هنگام او با داشتن ۲شغل تمام وقت از هرکدام ساعتی ۶دلار درآمد داشت. ماتیو در آن زمان همسر و یک دختر داشت و پسرش در شرف به دنیا آمدن بود. 


او که از کسب درآمد بیشتر ناامید شده بود، به این فکر افتاد که برای حدود ۱۰۰،۰۰۰ سگ که در ۱۵مایلی خانه او هستند ، کاری انجام دهد. نقطه سرآغاز کسب و کار او همینجا بود. ماتیو به امر نظافت محوطه ها پرداخت، با اینکه کار چندان جالب نبود ، اما او از رضایت مشتریان و کار در بهترین حیاطها لذت می برد.


کار ماتیو کم کم به جایی رسید که هفت نفر را به همراه شش ماشین حمل به کار گرفت که روزانه به ۷۰۰ مشتری ثابت خدمات ارائه می دادند. در حالیکه اوسبرن درحال تبلیغ و شناساندن چنین خدماتی بود، شخصی به نام مت “رد” بسول او را به آینده ای که انتظارش را نداشت نزدیک کرد. بسول مالک مرکز ارائه خدمات حیوانات اهلی(Pet Butler )در تگزاس بود. او پس از دیدن کار ماتیو ، او را شریک خود در امور نظافت حیوانات کرد ، در حال حاضر Pet Butler بزرگترین مرکز ارائه خدمات نظافت فضولات حیوانات اهلی در امریکا است که اکنون بالغ بر ۳۰۰۰ مشتری دارد.


۲- نوجوانی که از طریق فروش مربا با دستور پخت مادر بزرگش میلیونها دلار به دست آورد.


در حالیکه موفق ترین کارآفرینان درآمد خود را از ایجاد وب سایتهای پرطرفدار به دست می آورند، “فریزر دوهرتی” کسب و کار بزرگش را از راه سنتی به دست آورده است. فریزر پخت مربا را از سن ۱۴سالگی با دستورالعملهای مادربزرگش در آشپزخانه خانه ی خود شروع کرد ، وی در ۱۶سالگی مدرسه را ترک کرد تا به طور تمام وقت مشغول کار خود شود. این نوجوان در حال حاضر سالانه چیزی حدود ۵۰۰،۰۰۰ شیشه،مربا می فروشد که این مقدار ۱۰درصد بازار مربای انگلیس را تشکیل می دهد. سرمایه دوهرتی چیزی حدود ۱تا۲میلیون دلار تخمین زده می شود.


۳- شرکتی که از فروش عینک های ایمنی مخصوص سگها صاحب ثروت بزرگی شد


در جوامع غربی سگ و سایر حیوانات خانگی جزء لاینفک زندگی افراد هستند ، همین عامل باعث شده است تا چند دوست قدیمی تصمیم بگیرند برای سگ ها عینک بسازند !


عینک برای سگ خانگی؟ به نظر بی معنی می رسد ! اما اگر کسی به ساخت آن پرداخته و آن را تبدیل به کسب و کار چند میلیون دلاری کند، نتیجه می گیریم این کار چندان هم بی معنی نیست. این کار توجه زیادی از مردم و رسانه ها به خود جلب کرده است.آنها که کار را با ساخت عینک ایمنی شروع کردند در ادامه کار خود را توسعه داده و لوازم جانبی دیگری برای حیوانات را تولید کردند که شامل کوله پشتی، جلیقه شنا، تی شرت، کلاه و اسباب بازی می شود.


۴- مردی که با تولید استخوان آرزوی پلاستیکی، میلیونر شد.


در بسیاری از نقاط دنیا مردم معتقدند شکستن استخوان جناغ مرغ آرزو ها رابرآورده می کند !


چه کسی فکر می کرد که روزی بازاری برای استخوان آرزو (استخوان جناق مرغ) آن هم از نوع پلاستیکی اش وجود داشته باشد؟ کن آهرونی از اینکه سرسفره و پس از خوردن مرغ تنها دو نفر می توانستند آرزو کنند و جناغ بشکنند کلافه شده بود.


این باعث شد تا او تصمیم به ایجاد شرکت LuckyBreak بگیرد،شرکتی که استخوان های آرزوی سنتزی با صدا و حس استخوان جناق واقعی مرغ و بوقلمون بسازد. در حال حاضر این شرکت روزانه ۳۰،۰۰۰ استخوان تولید می کند که آنها را در قالب طرحهای سفارشی و منقوش برای استفاده ی شخصی، شرکتی و تبلیغاتی به فروش می رساند. فروش این شرکت بیش از ۲٫۵ میلیون دلار در سال است.


می بینید که حتی با استفاده از عقاید نه چندان علمی و درست مردم هم می توان میلیونر شد !


۵- مردی که شرکتی برای فراهم کردن نامه های عذر و بهانه برای غیبت در کار ایجاد کرد


آیا به عذر وبهانه ای برای غیبت از کارتان نیاز دارید؟ یک شرکت اقدام به تامین نامه های عذر غیبت اینترنتی برای کارمندان و دانشجویان آمریکایی کرده است. این عذرهای اینترنتی هر کدام فقط به قیمت ۲۵دلار فروخته می شوند. این نامه ها می توانند از یک دکتر حرفه ای یا بیمارستان یا احضاریه دادگاه جعلی یا حتی اعلامیه فوت باشند. فراهم کننده این نامه ها کارش را با ۳۰۰دلار شروع کرد و اکنون کارش را از طریق یک لپ تاپ در یک شهر کوچک در اوکلاهاما انجام می دهد. این سایت به طور ماهیانه ۱۵۰۰۰ مراجع دارد 

این کتاب  را پس از پرداخت وجه می توانید دانلود نمایید.لطفا مشخصات خواسته شده را جهت پیگیری پرداخت دقیق وارد نمایید.

نوع فایل : اندروید apk

حجم :  2060   kb

مبلغ قابل پرداخت 43000  ریال

پس از پرداخت موفق وجه به صورت خودکار به صفحه دانلود هدایت می شوید و می توانید فایل را دانلود کنید در صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی :

ایمیل :

موبایل :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد