بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

دانلود تحقیق آماده قالب word با عنوان اجزای ساختمان 58 ص

اندازه پنجره ها:

       زمانی که نیاز به داشتن یک اتاق روشن وجود دارد پنجره ها از اهمیت خاصی برخوردار می شوند. از پنجره های طاق مانند و شبه دایره سبک رومی تا پنجره های بی قاعده و تناسب که با شکوه و مهارت خاصی تزیین می شوند، تمام پنجره های ساده هم به شکلهای متنوعی ساخته می شوند.

 

 

       در تمام محیط های کاری باید پنجره ای وجود داشته باشد که افراد بتوانند از آن محیط، بیرون را ببینند. در یک دفتر کار محیط پنجره ای که نور را انتقال می دهد باید حداقل 20/1 محیط سطح کف اتاق باشد. عرض کلی تمام پنجره ها باید در حدود 10/1 پهنای کلی دیوارها باشد. مثلاً 1/10(M+N+O+P)

       در اتاق های کار با ارتفاع بیش از3.5 متر، سطح پنجره های انتقال دهندة نور حداقل باید ۳۰% سطح دیوار های خارجی باشد. مثلاً (B.3A<ie)

       مقادیرفوق در دفاتر کاری که ابعادشان معدل ابعاد اتاقهای نشیمن می باشد صدق می کند حداقل ارتفاع سطح شیشه 1.3 متر می باشد.

       ارتفاع سینة پنجره از زمین باید 0.9<  متر باشد.

       ارتفاع کلی تمام پنجره ها باید معادل 50%  عرض دفاتر کار باشد. مثلاً (ieQ = 0.5R)

          درب ها:

       وضعیت قرار گرفتن درب های داخلی باید طوری باشد که بتوان از فضای اتاق نهایت استفاده را کرد.(1-8) تصمیم گیری درباره نحوه باز شدن در به بیرون یا داخل الزامی است ولی معمولاً دربها به داخل اتاق باز می شوند.(25)

       عرض درب به نحوه استفاده ازآن و اتاقی که درب به داخل آن باز می شود و بستگی دارد.حداقل پهنای داخلی درب 55cm  می باشد. در مجتمع های مسکونی پهنای استاندارد دربه به ترتیب عبارتند از: دربهای یکلنگه که به داخل اتاق های اصلی باز می شوند باید پهنای تقریباً 80 cm داشته باشند، درب اتاقهای فرعی باید پهنای تقریباً 70cm داشته باشند، درب جلوی ساختمانها و آپارتمانها باید به پهنای تقریبی 90cm باشد، دربهای جلوی خانه ها هم باید دارای عرض تقریبی 115cm باشد . در درب های دو لنگه پهنای دربهای اتاق های اصلی تقریباً 170cm ،پهنای دربهای جلویی 140 تا 225cm می باشد. حداقل ارتفاع درب 185cm است ولی ارتفاع معمولی بین 195 تا200cm می باشد. از دربهای کشویی و گردان به خاطر اینکه مانند مانعی جلوی راههای فرار اضطراری را می گیرند نمی توان بعنوان درب های خروج استفاده کرد. 

       در کنار دستگیره درب انتهایی باید حداکثر فضا موجود باشد همچنین اگر درب در گوشه ای از اتاق قرار داشته باشد باید لولای آن در کنار محلی باشد که به گوشه اتاق نزدیکتر است.

متن کامل را پس از پرداخت وجه می توانید دانلود نمایید.لطفا مشخصات خواسته شده را جهت پیگیری پرداخت دقیق وارد نمایید.

نوع فایل : word  فایل زیپ شده

تعداد صفحات 58

حجم :  11140   kb

مبلغ قابل پرداخت 55000  ریال

پس از پرداخت موفق وجه به صورت خودکار به صفحه دانلود هدایت می شوید و می توانید فایل را دانلود کنید در صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی :

ایمیل :

موبایل :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد