1- ایا یک گفتمان مستمر استراتژیک در کل سازمان وجود دارد، یعنی یک بحث مستمر در زمینه محیط کسب وکار و روش های مقابله با چالش های موجود در محیط.
2- ایا یک فرایند رسمی و منظم برای بررسی و پایش محیطی وجود دارد، یعنی بررسی سیستماتیک محیط کسب و کار جهت شناسایی روندها، فرصت ها و تهدیدات اصلی.
3- ایا یک بررسی استراتژیک سالانه انجام می شود که در ان، تمام مدیران اجرائی و سایر رهبران اصلی به بررسی مجدد محیط سازمان، مسیر سازمان و اولویت های استراتژیک کلیدی بپردازند.
4- ایا مدیران اجرائی،"پیشنهادات ارزشمند"باور کردنی را به طور دقیق بیان می کنند، یعنی تعهد سازمان به بازار به عنوان قلب مفهوم استراتژیک.
5- ایا یک بیانه معنی دار و الزام اور از مسیر سازمان وجود دارد، یعنی چشم انداز،ماموریت و اصول اصلی برای هدایت سازمان.
6- ایا مدیران در تصمیم گیری های کلیدی و تعیین اولویت های اصلی، به طور منظم از بیانیه ماموریت و چشم انداز استفاده می کنند؟
7- ایا سازمان برای شناسایی،توسعه و ارتقاء رهبران اینده و متفکرین استراتژیک، از فرایند اثربخشی برخوردار است؟
8- ایا مدیریت برنامه ها، اولویت ها و نتایج را با کارکنان تسهیم می کنند؟
9- ایا کارکنان در تمام سطوح ، ایده های اصلی کسب و کار و مفهوم کلی استراتژیک را درک می کنند؟
10- ایا افراد در واحدهای مختلف به همدیگر کمک می کنند و اطلاعات و ایده های را ازادانه با هم تسهیم می کنند؟
11- ایا کارکنان نسبت به سازمان حس تعلق دارند، یعنی این حس که انها بخشی از سازمان هستند و نه صرفا کارکنان آن؟
12- ایا کارکنان حس شراکت با مدیریت دارند و نه حس بیگانگی و دشمنی؟
متن کامل را پس از پرداخت وجه می توانید دانلود نمایید
نوع فایل : word فایل زیپ شده
تعداد صفحات 6
حجم : 15 kb
مبلغ قابل پرداخت 8000 ریال
پس از واریز وجه به صورت خودکار به صفحه پرداخت هدایت می شوید در صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید.