بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

دانلود تحقیق آماده قالب ورد با عنوان تاریخ اسلام و صفویان ۳۵ ص

فهرست:

نگاهی به تاریخ اسلام 

پیشینه

زمینه و آغاز دوره صفویه و تاریخ اسلام

ارزش تاریخی اسلام دوره صفوی

 

ادامه مطلب ...

دانلود تحقیق آماده قالب ورد با عنوان بیماری ام. اسMultiple Sclerosis

مقدمه

  اسکلروز مولتیپل(ام.اس.)یک بیماری مزمن و بالقوه ناتوان کننده است که سیستم عصبی مرکزی شامل مغز و نخاع را درگیر می کند.پزشکان و محققین گمان می کنند بیماری احتمالاً یک بیماری خود ایمنی باشد،به این معنا که سیستم ایمنی شما قسمتی از بدنتان را بمانند یک جسم خارجی مورد حمله قرار می دهد.

 

ادامه مطلب ...

دانلود تحقیق آماده قالب ورد با عنوان بهره وری ۴۰ ص

معرفی مهندسی صنایع

مهندسی صنایع عبارت است از اصول و تکنیک‌هایی که به منظور بهبود و طراحی و نصب سیستم‌های شامل انسان، مواد، انرژی و تجهیزات برای فراهم آوردن امکان تولید کالا‌ها و ارائه خدمات به شکل کارا و مطلوب به کار می‌روند. برای بررسی و ارزیابی این سیستم‌ها دانش و مهارت‌های علوم ریاضی - فیزیک و اجتماعی به همراه متون و تکنیک‌های طراحی مهندسی مورد نیاز است . بر خلاف سایر مهندسی‌ها که به ماهیت فنی فرآیندها می‌پردازند

 

ادامه مطلب ...

دانلود تحقیق آماده قالب ورد با عنوان برنامه ریزی توسعه شغلی۱۱ ص

برنامه ریزی توسعه شغلی

برنامه ریزی توسعه شغلی،یکی از امور مهمی است که تعیین اهداف، راههای وصول به اهداف را میسر می سازد، هرچه واحد کاری رشد بیشتری پیدا کند احتیاج به برنامه ریزی بیشتری می باشد وقت شما بیشتر صرف برنامه ریزی شده، از کارهای اجرایی عادی شما کاسته خواهد شد.

در برنامه ریزی توسعه شغلی دو نوع فعالیت به شرح زیر وجود دارد:

 

ادامه مطلب ...

دانلود تحقیق آماده قالب ورد با عنوان بررسی بد خطی در دانش آموزان ۵۳ ص

چکیده تحقیق:

با توجه به اهمیت مسئله ارتباط در جهان و همچنین خط و نوشتن به عنوان یکی از عوامل مؤثر در جهان کنونی می بایست سعی فراوان صورت گیرد تا افراد با سواد با خطی خوش افکار خود را به دیگران منتقل کنند و خوشنویسی و درست نویسی را هم به عنوان یک علم و هم به عنوان یک هنر فرا گیرند. لذا می بایست با بررسی علل و عوامل بد خطی دانش آموزان تلاش برای رفع آن از طرف افراد متخصص صورت می گیرد.

 

ادامه مطلب ...

دانلود پایان نامه کارشناسی قالب ورد با عنوان بررسی ارتباط بین میزان انجام فعالیت های بدنی و ورزشی و سطح سلامت روانی ۱۰۰ ص

چکیده تحقیق

پژوهش حاضر به بررسی ارتباط بین میزان انجام فعالیتهای بدنی و ورزشی و سطح سلامت روانی ( جسمانی ، اضطراب و اختلال خواب و ...) دانشجویان پسر کارشناسی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی تهران در سال تحصیلی 86-85 پرداخته است . 

 

ادامه مطلب ...

دانلود تحقیق آماده قالب pdf با عنوان برخورد با مسئله بزهکاری خردسالان ۱۶ ص

دانلود تحقیق آماده قالب pdf با عنوان برخورد با مسئله بزهکاری خردسالان ۱۶ صفحه

متن کامل را پس از پرداخت وجه می توانید دانلود نمایید

نوع فایل : pdf  فایل زیپ شده

تعداد صفحات 16

حجم :  72   kb

مبلغ قابل پرداخت 16000  ریال

پس از واریز وجه به صورت خودکار به صفحه پرداخت هدایت می شوید در صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی :

ایمیل :

موبایل :

دانلود تحقیق آماده قالب ورد با عنوان بانک مسکن ۲۰ ص

فهرست:

تاریخچه بانک مسکن 

تاریخچه تشکیل شعبه سرپرستی بانک مسکن استان مرکزی 

خدمات بانک مسکن

سپرده گذارى سهم بالایى از بدهى هاى بانک مسکن را تشکیل مى دهد

افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری تسهیلات مسکن در شعب بانک مسکن آغاز شد

 

ادامه مطلب ...

دانلود تحقیق آماده قالب ورد با عنوان باکتریهای تثبیت کنندة نیروژن ۱۴ ص

تثبیت نیتروژن

تثبیت نیتروژن که بصورت تبدیل نیتروژن اتمسفر به آمونیوم است پدیده اساسی نیتروژن قابل استفاده برای بیوسفر است که تنها بعضی از پروکاریوت ها این توانایی را دارند در این میان بسیاری از باکتری های خاک که ریزوبیوم نامیده می شود که می توانند با گیاهان همزیستی شکل دهند این کار را انجام می دهند که باعث تشکیل غدّه در گیاه می شوند.این همزیستی اهمّیّت زیاد محیطی و کشاورزی دارند و مسئول اکثر عملیات بیولوژیکی تثبیت نیتروژن برروی زمین هستند. ریزوبیوم ها گوناگون اند و در طول چند سال اخیر تغییرات مهمّی را متحمّل شده اند در نتیجه داده های فنویتپی و ژنویتپی جدیدی بوجود آورده اند که منجر به تعریفیک رده جدید شده است که این یک پیشرفت زمینه ایی است که باعث مشخص شدن ویژگی های ریزوبیوم ها می شود.تا اوایل سال 1980 همه باکتری های تثبیت کننده نیتروژن همزیست با گیاهان در تنها جنس ریزوبیوم طبقه بندی می شوند که شامل شش گونه بود.

 

ادامه مطلب ...

دانلود تحقیق آماده قالب ورد با عنوان بابک خرم دین ۳۵ ص

عنوان:

چکیده

بابک کیست وانگیزه ی قیام سرخ جامگان چیست؟

آیا بابک خرمی بود یا حرمی؟

نقش نمادین مذهب وملیت ومظلومیت درسرخ جامع پوشی بابکیان

قلعه بابک راوی رشادت های سردار ایرانی

منابع

چکیده

سرگذشت اتحاد استبداد، سلطنت و مذهب در برابر قیام و اصلاحات در ایران، جان مایه تاریخ ایران است. هر دودمانی که سقوط کرده، تا آخرین لحظه دمار از روزگار مردم ایران برآورده و در این جدال، که به بزرگترین قیام‌های مردمی انجامیده مذهب گاه به همت اندیشه‌ها و جرقه‌های نو در درون آن، در کنار مردم بوده و بیش از آن، علیه مردم و در کنار دربار سلطنتی.

 

ادامه مطلب ...

دانلود تحقیق آماده قالب ورد با عنوان اهمیت توجه به مشکلات نوجوانی ۱۸ ص

اهمیت توجه به مشکلات نوجوانی 

با توجه به ویژگیهای خاص نوجوانی ، این دوران با مشکلات خاص خود نیز مواجه است. برخی از این مشکلات شیوع بیشتری داشته و گاه نیازمند مداخله کمتری هستند، اما برخی دیگر در حد یک ناسازگاری ، یک بیماری و یا اختلال روانی اجتماعی قابل توجه بوده و نیازمند اقدامات مداخله‌گرانه هستند. فراهم نبودن شرائط تربیتی مناسب ، عدم آشنائی اولیا و مربیان با نیازها و ویژگیهای نوجوان و کودکی مشکل‌دار علل اساسی بوجود آمدن مشکلات دوران نوجوانی هستند. 

 

ادامه مطلب ...

دانلود تحقیق آماده قالب ورد با عنوان استادیوم ورزشی شهر افسوس ۹ ص

پیدایش اولین استادیوم چگونه بود؟

در یکصد و پنجاه کیلومتری غرب آتن در یونان، شهری تاریخی بنام المپیا (Olympia) قرار دارد، شهری که جایگاه اولیه بازیهای المپیک بوده و اصلا" نام این بازیها از آن گرفته شده است. در ارزش و مقام بازیهای المپیک در ایام باستان همین بس که در مدت بازیها جنگها متوقف می شد و ورزشکاران از آسیا صغیر، سوریه، مصر و ... برای مسابقه و پرستش زئوس (Zeus) به شهر المپیا می آمدند. زئوس: در یونان باستان زئوس الهه‌ی آسمان بود. او با ژوپیتر، الهه ی روم مکاتبه کرد. بنا بر نوشته های هومر، شاعر یونان باستان، زئوس خدای خدایان بوده است. او دیگر

  ادامه مطلب ...