بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

دانلود تحقیق آماده قالب ورد با عنوان روابط متقابل روستای الله مرز با شهر بهشهر 22ص

مقدمه: 

روستا یک واحد جغرافیایی است که در آن پدیده های مختلف اجتماعی، طبیعی با هم در هم آمیخته اند. هر روستا واحدی مستقل است و مجموعه ای کال استدر گذشته های نه چندان دور روستاییان تولید کننده اصلی مایحتاج خود بودند که با تولید، نیازهای خود را بر طرف می کردند. در طی گذشت زمان روستاها مانند گذشت تامین کننده تقریبا تمام نیازهای خود نبوده و جز در مواقع ضروری با شهر ارتباط برقرار نمی کردند، بلکه امروز رابطه ی متقابل شهر و روستا بیش از گذشته شده و روستاها تامین کننده نیاز های شهر ها هستند و شهر ها هم تامین کننده نیاز هایروستا هستند در رابطه ی دو سویه شهر و روستا، شهر ها

 

 

 بدلیل تمرکز امکانات ، خدمات بیش ترین تاثیر را در زندگی روستاییان دارند. امروزه شهر محل تمرکز امکانات، خدمات می باشند و روستاها بعد از شهر ها در یافت کننده امکانات و خدمات هستند و در بعضی موارد همین عامل موجب می شود که روستاها از بین روند. و این نشان دهنده ی این است که رابطه ی شهر و روستا در اغلب موارد یک رابطه ی نابرابر است وشهرها هم تاثیر گذار تر از روستاها می باشند. در این تحقیق که راجع به رابطه ی متقابل شهر و روستا می باشد، رابطه ی متقابل روستای لله مرز واقع در دهستان مرکزی از توابع شهرستان بهشهر را با شهر بهشتی را مورد مطالعه قرار گرفته است. آنچه در ین تحقیق کمک شایانی بوده، متعلق بودن به روستای مورد مطالعه بوده و متاسفانه نداشتن اطلاعات کافی فرد دهیار و موجود نبودن نقشه ی روستا نه در دهیاری روستا و نه در مورد آمار از مشکلاتی بوده اند که راه انجام این تحقیق وجود داشته است. 


معرفی روستا: 

الف) جغرافیای طبیعی 

1- موقعیت و محدوده: 

روستای لله مرز زیر مجموعه ی دهستان میانکاله ، از توابع بخش مرکزی شهرستان بهشهر است که فاصله ی آن تا مرکز دهستان (روستای زاغمرز) 16کیلومتر و تامرکز شهرستان (شهر بهشهر)  15 کیلومتر می باشد. این روستا در جنوب غربی شهرستان بهشهر قرارگرفته و از نظر مختصات جغرافیایی در 23. 53 طول جغرافیایی و 45. 36 عرض جغرافیایی واقع شده است و متوسط ارتفاع روستا 6 متر می باشد. 

محدوده ی روستای لله مرز از جنوب به روستایحسین آباد، از جنوب شرقی به روستایقره تپه و از جنوب غربی به روستاهای عسگر آباد، امیر آبادختم می شود. (مرکز آمار ایران، 1375 ، فرهنگ آبادی ها ـ مشاهده میدانی) 

2ـ اقلیم و طبیعت: 

از نظر اقلیمی این روستادارای آب و هوای معتدل مرطوب می باشد و از نظر بارشی سالانه در وضعیت خوبی به سر می برد، اما در چند سال اخیر دچار کمبود بارش شده است. در سال 1387 میزان بارش در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد. رودخانه فصلی سرخ دیم کیله که از نکا سرچشمه گرفته ازغرب آماری گذشته و به دریای خزر می ریزد. رشتی ها این روستا بیش تر برای چرای داممی باشد و جانورانی مانند شغال ، روباه ، خرگوش و گراز وجود دارد (سازمان آمار، فرهنگ آبادی های کشور ـ مصاحبه با اهالی) 

ب) جغرافیای انسانی 

1. جمعیت: 

بر اساس آخرین آمار و اطلاعات سال 85 روستای لله مرز شامل تعداد 114 خانوار و با جمعیتی در حدود 532 نفر بوده است که از این تعداد 274 را  زنان و 258 را مردان تشکیل میدهند.  

متن کامل را پس از پرداخت وجه می توانید دانلود نمایید

نوع فایل : word  فایل زیپ شده

تعداد صفحات 22

حجم :  400   kb

مبلغ قابل پرداخت 25000  ریال

پس از واریز وجه به صورت خودکار به صفحه پرداخت هدایت می شوید در صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی :

ایمیل :

موبایل :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد