بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

دانلود تحقیق آماده قالب ورد با عنوان خزش سیکلی مس به دلیل تنشهای متوسط کشی و سیکلی محوری 18 ص

خزش سیکلی مس به دلیل تنش های متوسط کشی و سیکلی – محوری

چکیده : 

رفتار مواد تحت سیکل‌های کنترل شد‌ة توسط تنش محوری با تنش متوسط کشی در منطقه پلاستیکی توسط یک خزش سیکلی انطباقی و روند پروسه‌هایی خستگی تعیین می‌شود. خزش سیکلی ممکن است بر روند تخریب احاطه داشتند و باعث شکست تخریبی پیش از شروع ترک – شکست شود. هدف این پروژه بررسی خزش سیکلی در مسن تحت چنین شرایط بارگذاری در دماهای اتاق، و بدست آوردن ارتباطی تجربی برای خزش سیکلی به شکل بررسی فشار تحمیلی و فشار متوسط است. از طریق تابع فشار متوسط تعریفی پیشنهادی قبلی که مسئول اثر فشار متوسط بر رفتار سیکلی است. دریافته‌ایم که رفتارخزش سیکلی در دماهای اتاق را می‌توان با ارتباط قدرت – قانون که مشابه خزش استاتیک در دماهای بالا است، توضیح داد. 

 

 

1- مقدمه 

 وقتی فلزات تحت سیکل فشار کنترل شدة تحمیل بر فشار متوسط کشی در منطقة پلاستیکی قرار می‌گیرند، جریان پلاستیک روی می‌دهد که در آن کرنش به وجود آمده (elapsed)، تعداد دوره افزایش می‌یابد. این پدیده را خزش سیکلی (یا ضامن) می‌شناسیم و ممکن است حتی در دماهای پائین نیز اتفاق افتد. (یا ضامن) روی دادن خزش سیکلی در چنین شرایط بارگذاریعلاوه بر تخریب در اثر خستگی است و دو روند دیگر نیز ممکن است به صورت مستقل یا مرتبط عمل کنند. شکست بر اثر تخریب فشار پلاستیک سیکلی منطقه‌ای است و تأثیر کمی بر ابعاد این ترکیب دارد. از طرف دیگر، خزش سیکلی به دلیل فشار پلاستیکی ناخالص در هر دوره است و ممکن است باعث شکست اجزاء به دلیل تحریف بیش از حد (یعنی افزایش طول و کاهش منطقة متقاطع) پیش از شروع ترک شکست یا انکسار شود. در بسیاری کاربردها، تخریب خزش سیکلی ممکن است اهمیت زیادی در طراحی داشته باشد. برای مثال در تجهیزات الکترونیکی، جایی که اجزای مس هادی جریان هستند. به دلیل بارگذاری دوره‌ای تحریف شده و باعث شکست بر اثر اتصال سیم برق (کوتاه) شود. بنابراین، برای مقاصد طراحی و یا پیش بینی عمر در چنین کاربردهائی، مهم است که رفتار مواد تشکیل دهندة خزش سیکلی درک و میزان خزش در شرایط بارگذاری تحمیلی تعیین شود. هر چند روش‌های تجربی بسیاری، مثل Sw[2] , [1] Morrow برای تخمین عمر شکست دورة پایین است و ممکن است تا شکست‌های تحریفی قبل از اینکه انکار شکست نهایی روی دهد افزایش یابد، بکار برد. 

هدف این مقاله بررسی رفتار خزش سیکلی است که همراه با خستگی تحت تنش متوسط کشی است. هدف استفاده از تابع فشار متوسط اجزاء قبلاً پیشنهاد شده بود که مسئول اثر فشار متوسط بر رفتار بارگذاریدوره‌ای برای تعیین ارتباط تجربی برای خزش سیکلی به شکل فشار بالا و فشار توسط داده شده بود. 

متن کامل را پس از پرداخت وجه می توانید دانلود نمایید

نوع فایل : word  فایل زیپ شده

تعداد صفحات 18

حجم :  50   kb

مبلغ قابل پرداخت 25000  ریال

پس از واریز وجه به صورت خودکار به صفحه پرداخت هدایت می شوید در صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی :

ایمیل :

موبایل :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد