بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

دانلود تحقیق آماده قالب ورد با عنوان منطقه کپه داغ 70 ص

محدوده مورد مطالعه در بخش شمال‌شرقی کشور و در شمال‌غرب استان خراسان رضوی ، بین طول‌های  تا  شرقی و عرض‌های  تا  شمالی واقع شده و زیر حوضه آبریز رودخانه‌های درونگر، سنگرسو، سرسو و پیرگن سو را تشکیل می‌دهد که همگی آن‌ها به کویر قره‌قوم می‌ریزند. منطقه مذکور از شمال به دشت قره‌قوم در ترکمنستان، از جنوب و غرب به حوضه آبریز رودخانه اترک و از شرق به ارتفاعات کاج خور محدود می‌شود. وسعت

 

 

 محدوده مطالعاتی بالغ بر 4800 کیلومترمربع می‌باشد تنها شهر مهم واقع در محدوده مطالعاتی شهر درگز می‌باشد که در قسمت شمالی آن قرار گرفته است. محدوده مورد مطالعه یک منطقه کاملا کوهستانی است و بلندترین نقطه ارتفاعی آن قله کوه کیسمار با ارتفاع 2850 متر می‌باشد که در قسمت غربی آن قرار گرفته است. متوسط ارتفاع منطقه معادل 2260 متر از سطح دریای آزاد می‌باشد.

مهم‌ترین پهنه آبرفتی در این محدوده را دشت‌های داغدار و درگز تشکیل می‌دهند که در مسیر جاده قوچان به درگز قرار گرفته‌اند. ازنظر چینه‌شناسی قدیمی‌ترین سنگ‌های دارای رخنمون در ناحیه مطالعاتی متعلق به ژوراسیک بوده و جوان‌ترین آن‌ها را آبرفت‌های منفصل واقع در پهنه دشت‌ها و رسوبات واقع در بستر رودخانه‌ها و آبراهه تشکیل می‌دهند. پوشش زمین‌شناسی غالب در منطقه مربوط به سازندهای سخت از نوع کربناته با وسعت 7/1844 کیلومترمربع می‌باشد.

منطقه مورد مطالعه به علت موقعیت محلی آن یعنی قرار گرفتن بین ارتفاعات هزار مسجد- کپه‌داغ در جنوب و کویر قره‌قوم در شمال دارای آب و هوایی متغیر و متنوع است. زیرا از طرف شمال و شمال‌شرق تحت تأثیر آب و هوای گرم و خشک کویر قره‌قوم و از سمت جنوب و غرب تحت نفوذ آب و هوای ملایم مرطوب مدیترانه قرار می‌گیرد.

نقشه شماره 1 موقعیت جغرافیایی محدوده مورد مطالعه را نسبت به استان خراسان بزرگ و کل کشور نشان می‌دهد.

متن کامل را پس از پرداخت وجه می توانید دانلود نمایید

نوع فایل : word  فایل زیپ شده

تعداد صفحات 70

حجم :  3560   kb

مبلغ قابل پرداخت 50000  ریال

پس از واریز وجه به صورت خودکار به صفحه پرداخت هدایت می شوید در صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی :

ایمیل :

موبایل :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد