بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

دانلود تحقیق آماده قالب ورد با عنوان طراحی سایت آموزشگاه کامپیوتر ۳۵ ص

نصب فایلهای نمونه بر روی کامپیوتر 

مراحل زیر برای نصب فایلهای نمونه بر روی دیسک سخت کامپیوتر دنبال نمایید تا اینکه بتوانیم برنامه و پروژه خود را اجرا کنیم: 

اطمینان حاصل نماییم که Interner information نصب واجرا شده است. می‌توانید این موضوع را به وسیله باز کردن اپلت Renvice در داخل control panel و جستجوی سرویس های Iss Admin  و world wide  و web publishing بررسی نمایید که هر دوی این خدمات دارای یک وضعیت اجرا می‌باشند. 

 

 

اگر Interner information نصب نشده است آن را با استفاده از بخش components Add / Remve window اپلت Add/ Remve program  داخل control panel نصب نمایید اگر یک یا هر دو خدماتی که در مرحله اول بحث شد شورع به کار نکرده اند می‌توانید با استفاده از کلیک راست بر روی سرویس و انتخاب گزینه start آنها را راه اندازی نمایید

مروری بر Asp. NEP

Asp.NEP تنها یک محصور ارتفاع یافته نیست. Asp. NEP پیشرفته ترین بستر توسعه وب ایجاد شده تا این زمان را فراهم می‌نماید. فراتر از اینها Asp. NEP جهت ایجاد یک زیر بنای کاملا جدید و به مراتب انعطاف پذیرتر برای توسعه وب به صورت بنیانی بازسازی شده است دلیل این تحول عمیق به وجود آمده در Asp. NEP این است که بر پایه بتر NEP شرکت یا مایکروسافت و یا به عبارت دقیق تر بر چهار چوب NEP استوار گشته است. 

NEP framework

NEP. Framework فن آوری است که در توسعه Asp. NEP ضروری می‌نماید و ارائه کننده سرویسهای مقدماتی سیستم هایی است که Asp. NEP را مورد پشتیبانی قرار می‌دهند نظیر ایجاد فرد های ویندوز و فناوری جدید rich client derelopment که در NEp ارائه شده است. 

Frame work در نسخه های جدید ترسیم عامل های سرویس دهنده ویندوز نظیر NEP. Server نیز به کار خواهد رفت در حالی که visual studio بر روی بستر های ویندوز vp,2000, NP, 98 مورد پشتیابانی قرار می‌گیرد کل چهار چوب frame work بر روی همه بستر در دسترس قرار نمی‌گیرد مهم تر از همه اینکه در حالی که می‌توان از بستر های دیگر به عنوان سرویس گیرنده Asp. NEP استفاده کرد برنامه های کاربردی Asp. NEP تنها روی windows 2000  و نسخه های پس از آن اجرا خواهد شد. 

NEP frame work شامل دو قسمت اصلی است 

Common languge runtime 

- NEP framework class Library

SQL srver 2000

SQL srver 2000، سیستم مدیریت پایگاه داده  (DBMS) کلاس تجاری شرکت مایکروسافت است بر پایه موفقیتی که DQL server به دست آورد SQL server 2000 نیرومند با انعطاف پذیری بالا و با قابلیتهای UML  است و برای توسعه دهندگان برنامه های کاربردی بازگشت برنامه ای در کوتاه ترین زمان ممکن را به همراه دارد. 

در میان امکاناتی که SQL server 2000 ارائه می‌دهد به موارد زیرین می‌توان اشاره کرد 

اجرای چندینی SQL server 2000 به صورت همزمان روی تنها یک ماشین 

همکاری همزمان SQL server7.0 شامل مدیریت SQL server 2000 , SQL server 7.0 از یک SQL server Enterprise 

ورودی – خروجی به صورت xML

موتور oLAP متجمع شده 

انعطاف پذیری جهانی و طبق سنجش به عمل آمده به وسیله شرکت کنترل کیفیت PPC-C آدرس: //ww. Tpc. Ory http: را برای کسب اطلاعات بیشتر و آخرین نتایج کنترل کیفیت ببیند. 

SQL server 2000 در کار با برنامه های کاربردی ASP کلاسیک ASP.NEP برای برنامه نویسان گزینه رایج غالب است علاوه بر امکانات موجود برنامه نویسان از MSDE نیز بهره می‌جویند SQL server نسخه کامپیوترهای رومیزی که امکان نسخه برداری را بر خلاف SQL server – compatible date baseengin  بدون حذف هزینه های گواهی نسخه کامل SQL server می‌دهد. 

هنگامی‌که برنامه کاربردی شما به مرحله نهایی رسید پایگاه داده MSDE می‌تواند بدون هیچ گونه تغییر SQL server 2000 منتقل شود. 

متن کامل را پس از پرداخت وجه می توانید دانلود نمایید

نوع فایل : word  فایل زیپ شده

تعداد صفحات 33

حجم :  430   kb

مبلغ قابل پرداخت 35000  ریال

پس از واریز وجه به صورت خودکار به صفحه پرداخت هدایت می شوید در صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی :

ایمیل :

موبایل :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد