بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

دانلود تحقیق بررسی مدیریت مصرف آب در ادارات شهر سمنان۶۰ص

مقدمه:
برخورداری از منابع آبی مطمئن در جهان امروز از موضوعات محوری کلیه کشورهاست بدلیل اینکه شرط لازم برای نیل به توسعه همه جانبه و پایدار در دسترس بودن منابع آبی می باشد. کارشناسان جهانی معتقدند که اکنون 25 کشور در سطح دنیا در
  
 شرایط بحران آب قرار دارند که این تعداد در دهه آینده دوبرابر و ظرف دهه های آینده بیشتر کشورهای جهان را با بحران آب مواجه خواهد ساخت. این نکته جالب توجه است که کشورهای توسعه یافته غالباً در مناطق پرباران قرار داشته و در عین حال نحوه مصرف و تکنولوژی سرمایه گذاری در بازیافت آب در این کشورها بسیار مؤثر و کارا عمل می کند در حالیکه کشورهای در حال توسعه هیچکدام از موارد فوق را بطور کامل دارا نبوده و بیشترین جوامع درگیر با بحران آب می باشند.
کمبود ذاتی منابع آب در خاورمیانه همراه با رشد جمعیت در این بخش از جهان از یکسو و گسترش بی رویه صنایع کشاورزی از سوی دیگر فشار مضاعفی را به منابع محدود آبی این منطقه وارد کرده است. از جمله کشورهای خاورمیانه که بحث محدودیت منابع آبی در آن جدی می باشد جمهوری اسلامی ایران می باشد. بعنوان مثال جمعیت شهری ما در سرشماری سال 1335 که اولین سرشماری کشور محسوب می شود 7 میلیون نفر بوده است حال آنکه در آخرین سرشماری انجام شده (سال 1375) این رقم به 7 برابر افزایش یافته و به 42 میلیون نفر رسیده است. از سوی دیگر در آن هنگام هر شهروند ایرانی روزانه 40 لیتر آب مصرف می کرد. در حالیکه امروزه میزان مصرف هر شهروند به طور متوسط به 280 لیتر در روز می رسد. بنابراین مصرف سرانه 7 برابر و به عبارتی از سال 1335 تا امروز مصرف آب شرب شهری 49 برابر شده است. در صورتیکه مقدار آبی که طبیعت در اختیار ما قرار می دهد نه تنها افزایش نداشته بلکه کاهش هم یافته است.
به تبع کل کشور استان سمنان و خصوصاً شهرستان سمنان هم از جمله استانها و شهرهای کم آب محسوب می گردند. که خشکسالی های سالهای اخیر و کاهش سطح سفره آب زیرزمینی از یکسو و رشد مصرف در بخشهای مختلف شرب، صنعت و کشاورزی و خدمات از سوی دیگر منابع محدود آب را به شدت محدودتر می کند.
راه حل قابل تصور و چاره کار اعمال روش و شیوه های مصرف و برنامه ریزی اجرایی و مدیریتی در این زمینه است که امور آب و فاضلاب منطقه سمنان در راستای سیاستهای ملی و استانی وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب استان سمنان اقدام به تدوین برنامه مدیریت مصرف نموده است.
متن کامل را پس از پرداخت وجه می توانید دانلود نمایید
نوع فایل : word  فایل زیپ شده
تعداد صفحات 60
حجم :  90   kb
مبلغ قابل پرداخت 50000  ریال
پس از واریز وجه به صورت خودکار به صفحه پرداخت هدایت می شوید در صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید.
نام و نام خانوادگی :

ایمیل :

موبایل :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد