بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

دانلود مقاله ارتقا شغلی فرهنگیان با عنوان نقش وتقویت ارتباطات در مدیریت

چکیده:

ارتباط کارکنان، روندی مداوم بوده و مستلزم وجود مهارت در ارسال و دریافت پیام است. واژه ارتباطات به مفهوم انتقال اطلاعات از یک فرد به فردی دیگر و درک آن، توصیف شده است. این فرآیند به عنوان مسئولیت یک مدیر، گاهی اوقات ((ارتباطات کارکنان)) نامیده می شود. هر چند که فرایند ارتباطات بین مدیران با یکدیگر و نیز بین مدیران میانی و مدیر ارشد نیز ازاهمیت مشابهی برخورداراست. واژه ارتباطات به ندرت برای توصیف ابزارهای الکترونیکی و مکانیکی انتقال و در یافت اطلاعات مثل: روزنامه، نشریه خبری، چاپگرهای رایانه ای، رادیو، تلفن و فیلم های ویدئویی به کار می رود. ارتباطات کارکنان، دارای خصوصیات و محدودیتهای فراوان اما ظریف و پیچیده ای است و به همین علت باید با دقت هدایت شود.

 

 

کلیدواژه: ارتباطات – مدیریت – نقش –  فرایند – اینترنت



مقدمه :

برای اینکه افراد منظور شما را دریابند، چه کمکی می توانید به آنها بکنید؟برای شروع، نگران مطالبی که گاه و بی گاه گفته اید نباشید. حتی میتوانید از یک کارمند بخواهید که حرفهای شما را تکرار کند. تمرین دیگر این است که کارکنان را به سئوال کردن وا دارید. این کار، نقاط ضعف و درک افراد را برای شما روشن خواهد کرد، اما بهترین توصیه این است که دقیق باشید و از بیان عبارت نارسا و به کار بردن مفاهیمی که باعث ابهام میشوند، خودداری ورزید.

ارتباطات و مدیریت

1. فرآیند ارتباطات 

معنی و اهمیت واژه ارتباطات، در مدیریت چیست؟

به جای اینکه بگویید :((شتاب دستگاه را کمی اضافه کن.)) 

بگویید : ((من میخواهم دور این دستگاه در هر دقیقه بین 1900 تا 2100 باشد.))

به جای اینکه فرمان بدهید : ((این مطلب را هر چه زودتر تایپ کن.)) 

بگویید :((من تایپ شده این نامه را تا ساعت 2 بعد از ظهر امروز احتیاج دارم )).

به این ترتیب انتظارات شما از لحاظ کمیت، کیفیت و استانداردهای زمانی دقیقاً مشخص می شوند.

ارتباطات چگونه سازمان را فعال می کنند؟

سازمان با تامین ارتباط بین طرح ها و عملیات، فعال می شود. شما ممکن است نقشه هایی بزرگ و کارکنان خوبی داشته باشید، اما تا هنگامی که کاری انجام نشود، در حقیقت چیزی ندارید. بدون ارتباط مؤثر، نه انگیزش و نه رهبری کاری از پیش نمی برند. این همان چیزی است که آغاز کننده اصلی است و نقشه ها را به تعاماًَ به اجرا در می آورد. مدیران شایسته، ارتباط کارکنان را به خوبی می شناسند. آنها می دانند که تصورات کارکنان 

متن کامل را پس از پرداخت وجه می توانید دانلود نمایید

نوع فایل : word  فایل زیپ شده

تعداد صفحات 60

حجم :  84   kb

مبلغ قابل پرداخت 50000  ریال

پس از واریز وجه به صورت خودکار به صفحه دانلود هدایت می شوید در صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید

http://nyfiresh.blogsky.com

نام و نام خانوادگی :

موبایل :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد