بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

دانلود مقاله ارتقا شغلی فرهنگیان با عنوان کارگاه ایده آل حرفه وفن قالب ورد

چکیده

آنچه می شنویم ، فراموش می کنیم.  آنچه می بینیم ، به خاطر می سپاریم آنچه انجام می دهیم ، یاد می گیریم آموختن شنا بدون آب ممکن نیست ، آیا آموختن محتوای آموزش حرفه و فن بدون انجام فعالیتهای عملی امکان پذیر است؟ 75 درصد یادگیری از طریق «حس دیداری » اتفاق می افتد. کارگاه ایده آل بازوی اصلی آموزش حرفه و فن است.

کلیدواژه

آموزش   پرورش حرفه و فن کارگاه

 

مقدمه

هر انسانی به طور طبیعی نیازهایی دارد که باید برآورده شود . خداوند تبارک و تعالی در هنگام خلقت ، اسباب و وسایل مورد نیاز مانند عقل ، هوش ، دست ، چشم و ... را برای تامین آن نیازها در اختیار انسان گذاشته و از طرف دیگر منابعی را هم به طور طبیعی در دسترس او قرار داده است . لذا این انسان است که بتواند استفاده ی بهینه و تفکر عالی از آن ها داشته باشد . 

سخن دل 

از آن لحظه که واقف کردیم محتوای حرفه و فن تغییر یافته و نیز بیشتر محتوای آن (60درصد) بر مبنای حیطه مهارتی (روان – حرکتی) و عملی تدوین شده است ، بسیار مسرور گشتم ، زیرا پیوسته آرزوی دلم بود که روزی باشد ما دبیران حرفه و فن و دانش آموزان از محفوظات درس دور باشیم و به جانب تفکر و نوآوری ، خلاقیت و مهارت عملی روی بیاوریم ، بالاخره انتظار بسر رسید ، اما ، اما ، اما ... با توجه حاصل تجربیات در طول دوران مدرسی ، دبیری ، سرگروه استانی ، ناحیه ی ، مطالعات ، بازدیدها ، بحث و تبادل نظر با ابوالجمعی دبیران آموزش حرفه و فن به نظر می رسد اهداف آموزش محتوای کتب جدید التالیف آموزش حرفه و فن در مقاطع راهنمایی محقق نخواهد شد مگر این که موارد زیر مورد توجه خاص بیش از پیش قرار گیرد : 

1- ما معلمان موانعی که موجب رشد و بروز بهانه ها از جمله : ((کارگاه نداریم ، فضای کارگاه با آزمایشگاه یکسان است ، کارگاه متصدی ندارد ، آموزش ضمن خدمت کافی نیست ، کارگاه تجهیز نیست ، مدیر و معاون در حد انتظار همکاری نمی کند ، دانش آموزان به انجام کار عملی علاقه ندارند ، اولیاء به اهمیت آموزش حرفه و فن کم توجه است و ...)) کنارگذاشته و دنبال ارائه راهکارهای ممکن باشیم .

متن کامل را پس از پرداخت وجه می توانید دانلود نمایید

نوع فایل : word  فایل زیپ شده

تعداد صفحات 60

حجم :  90 kb

مبلغ قابل پرداخت 60000 ریال

پس از واریز وجه به صورت خودکار به صفحه دانلود هدایت می شوید در صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید

http://nyfiresh.blogsky.com

نام و نام خانوادگی :

موبایل :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد