بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

دانلود مقاله ارتقا شغلی فرهنگیان با عنوان روش تدریس تربیت بدنی در مدارس راهنمایی قالب ورد

 مقاله ارتقا شغلی فرهنگیان 

چکیده

امروزه ورزش یکی از اموری است که به عناوین مختلف در جهان مطرح شده و گروه زیادی به اشکال گوناگون با آن سرو کار دارند. برخی از مردم، ورزشکار حرفه ای اند و گروهی ورزشکار آماتور . گروهی طرفدار و علاقه مند به ورزش و دیدن برنامه ها، مسابقات و نمایش های ورزشی بوده، وعده ای نیز از راه ورزش امور زندگی خویش را می گذرانند. 

کلیدواژه

ورزش روش تدریس تربیت بدنی

 

 

مقدمه

وزارتخانه ها و ادارات ورزشی فراوانی تاسیس شده و مخارج زیادی صرف ورزش ، ساختن استادیوم ها، مجتمع ها و باشگاه های ورزشی و نیز تهیه وسائل و لباس های ورزشی و یا تماشای مسابقات ورزشی می شود. بخش های قابل توجهی از برنامه های تلویزیون ، رادیو ، مجلات و سایر رسانه های گروهی، به ورزشی و اخبار ورزشی اختصاص دارد و خلاصه ورزش یکی از اموری است که در جهان به صورت جدّی مطرح بوده و از جهات مختلف دارای اهمیت می باشد، از جمله: 

امروزه یکی از مشکلات جامعه بشری، مساله بی کاری و عوارض ناشی از آن است. بی کاری، به ویژه برای نوجوانان و جوانان و به خصوص در ایام تعطیلات تابستانی مدارس و مراکز آموزشی، بسیار خطرناک و مضرّ است و باید با آن مبارزه شده ، یا به نحوی اوقات بی کاری را پر نمود که مفید بوده و یا لااقل مضر نباشد. بسیاری از انحرافات، از قبیل: اعتیاد به مواد مخدر، دزدی و ایجاد مزاحمت، دعواها و درگیری های خیابانی، انحرافات جنسی و ... زاییده بی کاری و ولگردی است. 

اهداف تربیت بدنی در مقطع راهنمایی:

ادامه اهداف تربیت بدنی دوره پنج ساله ابتدایی از طریق تکمیل استانداردها و فُرمها.

تعلیم مهارتهای لازم و آشنا ساختن دانش آموزان با مقرّرات و قوانین بازیها.

آشنایی و آموزش مهارتهای اولیه رشته های مختلف ورزشی.

افزایش تجارب اجتماعی و تقویت مبانی اخلاقی از طریق استفاده از خصوصیات بازیهای گروهی.

سنجش قوا به منظور شناخت استعدادهای ورزشی از طریق اجرای تستهای ورزشی و راهنمایی استعدادهای شناخته شده به مهارت های ورزشی.

برنامه ریزی جهت تدریس بهتر و آسانتر:

برنامه ریزی به ظاهر امری آسان می آید. لیکن با توجه به حساسّیت این مرحله آمادگی برای اجرای یک برنامه متناسب و مولّد دقت، صحت، دانستن عوامل مؤثر در برنامه و آگاهی از امکانات، محدودیت ها و شرایط کافی و شناخت مبانی برنامه ریزی مورد بحث و بررسی در برنامه ریزی به دو امر مهم برنامه ریزی آموزشی و برنامه ریزی سازمانی باید توجه کرد که در اینجا به برنامه ریزی آموزشی و فعالیتهای ورزشی و سازماندهی فعالیتهای ورزشی اکتفا می کنیم. اگر بخواهیم یک برنامه آموزشی خوب طرح ریزی کنیم بطور مستّمر در راه بهبود برنامه ها بکوشیم، ابتدا هدفهای تربیتی مشخصی را باید در نظر بگیریم که در فصل قبلی تا حدودی به آن اشاره گردید را براساس مواد درسی انتخاب و در محتویات ماده درسی طرح شده قرار میدهیم و روشهای تدریس با ویژگیهای قید شده به مرحله اجرا می بایست گذارده شود. بدین ترتیب تمام جنبه های هر برنامه آموزشی فقط وسیله است برای رسیدن به هدفهای اصلی آموزش و پرورش.

متن کامل را پس از پرداخت وجه می توانید دانلود نمایید

نوع فایل : word  فایل زیپ شده

تعداد صفحات 60

حجم :  80 kb

مبلغ قابل پرداخت 60000 ریال

پس از واریز وجه به صورت خودکار به صفحه دانلود هدایت می شوید در صورت هرگونه مشکل با پشتیبانی 09357668326 تماس بگیرید

http://nyfiresh.blogsky.com

نام و نام خانوادگی :

موبایل :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد