بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

دانلود رایگان نمونه سوالات تستی تشریحی توصیفی صحیح غلط آزمون علم

دانلود رایگان نمونه سوالات تستی تشریحی توصیفی صحیح غلط آزمون علمی المپیاد ویژه دانش آموزان ابتدایی کلاس اول دوم سوم چهارم و پنجم ابتدایی 

تمامی این سوالات در قالب فایل ورد Word به صورت طبقه بندی شده در فایلهای جداگانه برای کلاس های مختلف می باشد. تعداد صفحات سوالات 636 صفحه A4 می باشد

پسورد برای دانلود سوالات : 

 الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم  

دانلود فایل

نظرات 6 + ارسال نظر
تحقیق مقالات جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 18:31 http://www.downloadworld.parspa.ir

باسلام
با تشکر از بلاگ و مطالب خوب شما
در صورتیکه قصد تبادل لینک داشتید امر کنید تا لینک شما را درج کنم.
آدرس لینک ما:www.downloadworld.parspa.ir
بنده در زمینه خدمات دانشجویی و دانش آموزی مشغول هستم ، اگر در زمینه مقالات ، پایان نامه ، تحقیقات و ... کمکی از دستم بربیاد ، خوشحال میشم در خدمتتون باشم.

سیامک یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 20:28

با سلام و خسته نباشید
متا سفانه فایل داده شده بایستی پسورد داد و پسورد داده شده صحیح نیست . لطفا پیگیری نمائید . متشکر خواهم شد
الهم صل عل محمد و ال محمد و عجل فرجهم

عباس سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:51

سلام خسته نباشید
لطفا رمز را برای من بفرستید
باز نمیشه به موووولا

حمید پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:27

سلام.رمز عبوری که برای دوستم ستاره گفتی نشد چه کار کنم؟

kelashin1389 شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:33

ضمن سلام و خسته نباشید . سوالات را دانلود کردم و واقعا جالبند . دست شما درد نکند و خدا اجرتان دهد.

ستاره سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:37

سلام . هرچه کلمه عبور گفته شده را وارد می کنم می گوید نامعتبر است . نمی توانم فایل را دریافت کنم . اگر امکانش هست برایم میل کنید . ممنونم .
الهم صلی علی محمد و ال محمد

لطفا پسورد سوالات را بدون فاصله اضافی به صورت زیر
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
وارد نمایید دقت نمایید بدون هیچ فاصله اضافی در ابتدا و انتها یا اگر تایپ می کنید در انتهای هر کلمه فقط یک فاصله وارد کنیدتمامی کلمات ختی (و) باید فاصله داشته باشند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد