بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه
بانک سوال دبستان گرمه

بانک سوال دبستان گرمه

بانک نمونه سوال ابتدایی متوسطه اول و دوم پایان نامه مقاله تحقیق کارآموزی کارورزی طرح توجیهی کار آفرینی پروژه

ثبت نام ناوگان حمل و نقل باردرون شهری و حومه

« اطلاعیه »

درراستای اجرای قانون توسعه حمل ونقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت مصوبه 153362/685 مورخ 1/10/86 مجلس محترم شورای اسلامی و آیین نامه مدیریت حمل ونقل بار و مسافر در شهر و حومه مصوبه 61585/ت41282 ک مورخ 20/3/88 کارگروه توسعه حمل ونقل و مدیریت مصرف سوخت و قانون هدفمند سازی یارانه ها مصوب مورخ 15/10/88 مجلس شورای اسلامی " طرح شناسایی ناوگان حمل ونقل بار درون شهری و حومه " با همکاری اتحادیه های: تاکسیرانیهای شهری کشور، سازمانهای حمل ونقل همگانی شهری، حمل ونقل بار درون شهری، تاکسی بار و پیک موتوری آغاز و امکان ثبت نام از متقاضیان فراهم گردیده است.

متقاضیان می توانند برای ثبت نام درطرح فوق ازتاریخ مقرر با مراجعه به سازمانهای تاکسیرانی، سازمانهای حمل ونقل همگانی یا واحد تاکسیرانی شهرداری محل سکونت خود اقدام لازم بعمل آورند.


   مدارک مورد نیاز ثبت نام :
   اشخاص حقیقی:   اشخاص حقوقی :
1- تصویرسند مالکیت وسیله نقلیه باری ممهور به مهر مجری طرح
 2- تصویر کارت وسیله نقلیه باری ممهور به مهر مجری طرح
 3- تصویر شناسنامه مالک وسیله نقلیه باری ممهور به مهر مجری طرح
 4- تصویر کارت ملی مالک وسیله نقلیه باری ممهور به مهر مجری طرح
 5- تصویر کارت پایان خدمت /معافیت مالک وسیله نقلیه باری ممهور به مهر مجری طرح ( ویژه آقایان )
 6- سه قطعه عکس4*3 مالک وسیله نقلیه باری
 7- پرینت ثبت نام نهایی متقاضی در سایت: www.navganbar.ir

1- تصویر اساسنامه مصدق
 2- تصویر آخرین آگهی ثبت تغیرات در روزنامه رسمی ممهوربه مهر مجری طرح
 3- تصویرسند مالکیت ممهور به مهر مجری طرح
 4- تصویر کارت وسیله نقلیه ممهور به مهر مجری طرح
 5- پرینت ثبت نام نهایی متقاضی در سایت: www.navganbar.ir

دبیرخانه ستاد شناسایی ناوگان حمل و نقل باردروری و حومه

برای ورود به سایت روی لینک زیر کلیک کنید 

http://navganbar.ir 

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 http://sharyaty.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وب قشنگی داری
میتونم باهات تبادل لینک کنم
اگه اجازه میدی لینکم کن و تو قسمت نظرات من بگو
ممنون
موفق وشاد باشی[گل][گل]
اگه لطف داشتی منو با اسم جملات بزرگان یا دکتر شریعتی یا اس ام اس یا هر چیزی که خواستی لینک کن[گل][قلب][چشمک]

مریم یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:47 http://sharyaty.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وب قشنگی داری
میتونم باهات تبادل لینک کنم
اگه اجازه میدی لینکم کن و تو قسمت نظرات من بگو
ممنون
موفق وشاد باشی[گل][گل]
اگه لطف داشتی منو با اسم جملات بزرگان یا دکتر شریعتی یا اس ام اس یا هر چیزی که خواستی لینک کن[گل][قلب][چشمک]

مریم یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 http://sharyaty.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وب قشنگی داری
میتونم باهات تبادل لینک کنم
اگه اجازه میدی لینکم کن و تو قسمت نظرات من بگو
ممنون
موفق وشاد باشی[گل][گل]
اگه لطف داشتی منو با اسم جملات بزرگان یا دکتر شریعتی یا اس ام اس یا هر چیزی که خواستی لینک کن[گل][قلب][چشمک]

مریم یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 http://sharyaty.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وب قشنگی داری
میتونم باهات تبادل لینک کنم
اگه اجازه میدی لینکم کن و تو قسمت نظرات من بگو
ممنون
موفق وشاد باشی[گل][گل]
اگه لطف داشتی منو با اسم جملات بزرگان یا دکتر شریعتی یا اس ام اس یا هر چیزی که خواستی لینک کن[گل][قلب][چشمک]

مریم یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 http://sharyaty.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وب قشنگی داری
میتونم باهات تبادل لینک کنم
اگه اجازه میدی لینکم کن و تو قسمت نظرات من بگو
ممنون
موفق وشاد باشی[گل][گل]
اگه لطف داشتی منو با اسم جملات بزرگان یا دکتر شریعتی یا اس ام اس یا هر چیزی که خواستی لینک کن[گل][قلب][چشمک]

مریم یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 http://sharyaty.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وب قشنگی داری
میتونم باهات تبادل لینک کنم
اگه اجازه میدی لینکم کن و تو قسمت نظرات من بگو
ممنون
موفق وشاد باشی[گل][گل]
اگه لطف داشتی منو با اسم جملات بزرگان یا دکتر شریعتی یا اس ام اس یا هر چیزی که خواستی لینک کن[گل][قلب][چشمک]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد